הורדת שירים מיוטיוב

2 בדצמבר 2019 | מאת: | מאמרים בקטגוריה מוסיקה

מי מאיתנו לא שומע היום שירים דרך יוטיוב? היום הדרך המקובלת לשמוע שירים היא דרך שירות סטרימינג כלשהו כשהדרך הכי פופולרית היא מיוטיוב. אני נתקל בהרבה מקרים שבהן כל קבל עם ועדה מבקש ממני להסביר לו איך מורידים שירים מיוטיוב. בדר\"כ אני גם שואל \"למה צריך להוריד את השירים מיוטיוב? הרי מאוד נח וקל פשוט להיכנס ליוטיוב ואז לשמוע את השירים שאנחנו רוצים\", התשובה הקבילה שאני מכבד היא דווקא מזמרים שרוצים להתאמן על שירים מסויימים אבל הם לא תמיד נמצאים במקום שהטלפון שלהם קולט וויפי (wifi) בשביל להפעיל יוטיוב וזה דיי תוקע אותם.

ובכן, תהליך הורדת שירים מיוטיוב היא פשוטה למדי למי שיש ניסיון כל עם גוגל. כל מה שצריך לעשות זה לרשום \"youtube to mp3\" בגוגל ואז תקבלו מלא אתרים שיהיה אפשר דרכם להוריד שירים מיוטיוב. כל מה שאתם צריכים לעשות זה בסה\"כ להעתיק את הקישור של השיר שנמצא ביוטיוב ואז להדביק אותו באתר שמורידים דרכו שירים מיוטיוב.

לאלה לא יודעים איך להעתיק קישורים, כל שעליכם לעשות הוא ללכת לשורה שרושמים בה אתרי אינטרנט, מסמנים בעזרת העכבר את כל הכתובת של האתר, לוחצים על מקש ימני ואז \"העתק\" או \"copy. אחרי שעשיתם את זה אתם צריכים לגשת אל האתר שמורידים דרכו שירים ולוחצים על השורה שהם מבקשים להדביק את הקישור (לפעמים קוראים לזה לינק או link) ואז אתם ממשיכים לפי ההוראות של האתר. ברגע שעשיתם את זה הצלחתם לעשות את הפעולה הפשוטה הזו-

הורדת שירים מיוטיוב אז תוכלו לשמוע את השיר באמצעות המכשיר האישי שלכם ולא להיות תלויים בשירות סטרימינג כלשהו. חשוב לי להבהיר שהורדת שירים מיוטיוב או דרך על שירות סטרימינג אחר היא גניבת זכויות-יוצרים במידה ואתם לא בעלי הזכויות יוצרים.

אז לסיכום,
הורדת שירים מיוטיוב זה תהליך דיי פשוט שכל אחד יכול לעשות. אני תמיד ממליץ בחום לקנות את השירים ולא להוריד אותם כי קודם כל בתור אנשים שאוהבים מוזיקה צריך להעריך את האנשים שיוצרים מוזיקה בשביל שאתם תוכלו להנות ממנה, ושנית ברגע שקונים את המוזיקה אז מקבלים את האיכות הכי גבוהה שאפשר לשמוע את השירים.

 

דבר קטן,
אנחנו מחפשים זמרים בעלי-ניסיון בשביל לשבור איתם יחד את תקרת הזכוכית ולבנות יחד איתם קריירה מוזיקלית כזמרים. במידה ואתם רואים את עצמכם בעוד שנה-שנתיים מעכשיו מרימים כל במה אפשרית בישראל, צרו איתנו קשר ונגרום לזה לקרות ביחד.

 

חושב/ת שיש לך את זה? נא לשלוח שם, גיל ונייד ונחזור לקביעת אודישן

במידה וכן בחרתם להגיע לאודישן זו הזדמנות טובה להתאמן על השירים ולכן המנהל-המוזיקלי שלנו, אידוב שי, הוציא סרטון שמלמד אתכם איך מתבצעת הורדת שירים מיוטיוב בשביל שתוכלו להוריד פלייבקים ולהתאמן עליהם בכל מקום אפשרי. הצעד הראשון שלכם בעולם המוזיקה מתחיל כאן:

https://www.facebook.com/IdovShaiStudio

 

 

לכל שאלה אחרת אתם יכולים לפנות אלינו ונשמח לענות בפייסבוק.

 

*יש גם מסגרת נוספת ללימודים מקצועיים לזמרים, במידה ואתם לא מרגישים משופשפים מספיק וצריכים את ההכוונה המקצועית, אנחנו כאן בשבילכם. נא לציין במייל שאתם מעוניינים להיכנס לבית-ספר לזמרים.

סגור לתגובות על הורדת שירים מיוטיוב

מאת:

פרסם באתר כ - 4 מאמרים.

.

דילוג לתוכן