צילום הריון בטבע

7 באוקטובר 2015 | מאת: | מאמרים בקטגוריה הריון ולידה

צילומי הריון יכולים להיעשות בכל מקום, בכל זמן ובכל מצלמה, אבל לדעת איך לעשות אותן בצורה נפלאה, מדוייקת ואיכותית באמת לא כל אחד יכול ולכן מומלץ לפנות לצלם או צלמת מקצועיים ומיומנים כדי לקבל באמת תמונות שלא יישכחו לעולם. בדרך כלל לצלמים כאלו יש סטודיו מרשים עם ציוד רב והרבה אביזרים אבל לפעמים דווקא הצילומים בטבע יכולים להיות מה שאתם חפצים בהם. בואו נבחן את היתרונות והחסרונות של צילום הריון בטבע.

אנחנו נתחיל דווקא בחסרונות, החיסרון העיקרי הוא מזג האוויר. קחו בחשבון שאם אתם רוצים להצטלם ביום קר מאוד אתם תהיו מאוד מוגבלים בלבוש שאתם לובשים או שתצטרכו לסבול מקור ולכן זה לא מומלץ כלל כי הבריאות היא החשובה מכל. גם כשחם מדי זה לא בדיוק הנאה ומומלץ לשתות הרבה או לא לבחור ביום כזה בכלל אלא לבחור יום באמצע. כזה שאין בו גשם שיהרוס לכם הכל או שמש קופחת שעלולה לגרום לכם רק נזק. עוד חיסרון שיש בצילומים בחוץ הוא תנאי התאורה. כשבמקום פנסים ומנורות יש לכם את השמש שהעניקה לכם אמא טבע, אתם די מוגבלים וכך גם הצלמים. לעתים ניתן להשתמש בציוד מיוחד, מעין סטודיו נייד אך זה יאט את תהליך הצילום והציוד יצטרך להיות מותאם לכל תמונה ותמונה.

מצד שני, צילום בחוץ הוא משהו מיוחד יותר מצילום בתוך סטודיו אפרורי ומשעמם. גם אם מקשטים את הסטודיו ברקעים מדהימים ולובשים תלבושות צבעוניות ומרהיבות, לפעמים אי אפשר להתחרות במה שהטבע נותן. הצבעים, הפרחים והנופים לא ניתנים לתחרות וכל תמונה שתצלמו אפילו תזכיר לכם את הריחות שהיו באותו רגע של הצילום. בנוסף, כשמצטלמים בחוץ אין גבול לרעיונות ולסגנונות הצילום, אפשר להצטלם בכל מקום ולמצוא משהו מיוחד לעשות עם המקום הזה.

אם אתם אנשים של טבע, ויש לכם חיות מחמד, אתם תגלו שגם הם יאהבו את הרעיון של צילום הריון בטבע, בחוץ, בסביבה הטבעית, בדיוק כמו שאתם חושבים. בעלי חיים אוהבים טבע וזה לא סוד וזו הסביבה בה הם מרגישים טבעי, תנו גם להם את החוויה הזאת וסעו למקומות מעניינים כדי לבצע שם את הצילומים.

סגור לתגובות על צילום הריון בטבע

מאת:

פרסם באתר כ - 24 מאמרים.

.

דילוג לתוכן