כמה דברים שחשוב לדעת על צלם הוידאו לחתונה

20 בנובמבר 2019 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אירועים וחתונות

גם אתם מסתכלים על לוח השנה ולא מאמינים כי תאריך האירוע שלכם מתקרב? מדובר על התרגשות אדירה, שלא כל הזוגות יודעים להכיל אותה. לשמחתכם, יש לכם לארגן את האירוע הגדול בחייכם, כך שאתם נמצאים בתנועה דרך קבע. 

אחד הספקים החשובים ביותר באירוע שלכם הוא צלם הוידאו – הוא זה שיתעד בעבורכם את הרגעים המרגשים ביותר שתחגגו עם גן אירועים ברחובות. אם טרתם סגרתם עם צלם וידאו לאירוע (וגם אם כן), כדאי שתדעו גם אתם כמה דברים חשובים על עבודתו ועל התוצרים שאתם עתידים לקבל:

1.לרוב, הוא זול יותר מצלם הסטילס

אמנם כל ספק מתמחר את עצמו בעלות אחרת (בהתאם לניסיון שלו ולמה שהוא מציע במסגרת החבילה), אך אפשר לומר באופן כללי כי צלמי הוידאו זולים יותר מצלמי הסטילס. לצורך השוואה, צלם סטילס ממוצע יגבה מכם בין 7000 שקלים ל-10,000 שקלים, בעוד צלם הוידאו גובה מחיר נמוך יותר שנע בין 3000 ל-5000 שקלים. טיפ אליכם: אל תחפשו אחר הצלם הזול ביותר, אלא אחר הצלם המקצועי והמנוסה ביותר.

2.רחפן יכול לשדרג פלאים את סרטון החתונה

מרבית צלמי הוידאו מציעים כיום שדרוג בדמות רחפן. ניתן לתעד רגעים יפים באמצעות רחפן, כאשר האפקט המתקבל עוצמתי, מרגש ונדיר. חשוב לציין כי ניתן להשמיש את הרחפן בעיקר בשטחים פתוחים ותחת כיפת השמיים, כך שאין כל אפשרות לעשות בו שימוש באירוע שלכם, אלא רק בצילומים המקדימים. החלטתם להצטלם בפרדס או בפארק? התעניינו לגבי האפשרות לשלב גם צילומים ממעוף הציפור.

3.אתם עתידים לקבל קליפ של כ-35 דקות לערך

אחרי שעות של צילומים, תקבלו בסופו של דבר תוצר של בין 35 ל-45 דקות. מדובר על סרטון חתונה שכולל את שלבי ההתארגנות, קבלת הפנים, טקס החופה ורחבת הריקודים. אלו מכם שרוצים לקבל את כל חומר הגלם המצולם יכולים לבקש זאת ספציפית מהצלם. כמו כן, תקבלו גם את קליפ ההילייטס – קליפ של רגעים נבחרים שאורכו בין 3 ל-5 דקות.

4.החומרים יסופקו לכם תוך 90 ימים

תוך כמה זמן תקבלו את סרטון החתונה? צלמי הוידאו מתחייבים לאספקת התוצרים עד 90 ימים – כשלושה חודשים. עם זאת, במרבית המקרים תוכלו לקבל את כל החומרים המצולמים והערוכים עוד לפני. מדובר על פרק זמן סביר, זאת מאחר ונדרשת עבודת עריכה מקצועית ויסודית, הכוללת את הכנסתם של הרגעים המרגשים, ליווי פס קול וכיוצא בזה.

סגור לתגובות על כמה דברים שחשוב לדעת על צלם הוידאו לחתונה

מאת:

פרסם באתר כ - 204 מאמרים.

.

דילוג לתוכן