שירותי ניקיון למבנים מסחריים – כך תבחרו אותם נכון

29 באוקטובר 2019 | מאת: | מאמרים בקטגוריה ניהול ואחזקת מבנים

שירותי ניקיון למבנים מסחריים – כך תבחרו אותם נכון

כשאתם בוחרים שירותי ניקיון למבנים מסחריים אתם למעשה בוחרים כיצד תיראה סביבתכם המסחרית. בניין חנויות ומשרדים לא צריך רק להיראות נקי. הוא צריך להיות נקי ולספק ללקוחותיו וליזמיו את כל הבטחון לשהות במקום בלי להיתקל בחולדה במלתחות ובמטבחים ובלי לספוג ריח צחנה מכל סיבה שהיא. יתרה מכך, בסביבה מסחרית חשוב מאד לשמור על בישום מלא שיזכה את היזמים ואת הלקוחות בהנאה מרובה כשהם שונים שם. אם יש לכם חזקה על בניין מסחרי, אלו שירותי הניקיון שאתם תצטרכו בו.

ניקיון כולל לבניין מבפנים ומבחוץ

על החברה לספק שירותי ניקיון לבניין מבפנים וגם מבחוץ. מבפנים: לעבור קומה אחר קומה ולקרצף את חדרי המדרגות שלה, להיכנס לתאי שירותים קומתיים ולדאוג שהם יהיו מטופלים מלא מלא מבחינה היגיינית, ומדי מספר שבועות להעמיד מנופים מסביב לבניין ולבצע ניקוי חלונות מבחוץ. יש לכם חזקה על בניין מסחרי? אלו הסטנדרטים שאתם צריכים בשביל להביא יזמים חדשים שיביאו עמם המון לקוחות מרוצים.

אחזקת הבניין באופן תדיר

בל נשכח כי דאגה לניקיונו ותחזוקתו של בניין מסחרי גדול זו אופרציה שאינה כרוכה ביום עסקים אחד אלא למשך כל "חייו" של הבניין כמבנה קבע. חברת הניקיון שתבחרו לא צריכה לעסוק רק במשימות נקודתיות אלא גם במשימות אחזקה פר אקסלנס. חברה כזו צריכה לספק לכם מענה מלא מלא מדי יום ביומו, שעה בשעתה, לוודא שאין חוסרים בחדרי השירותים הקומתיים של הבניין, ולעבוד בשיטתיות כך שלא יהיה רגע אחד אפילו שהיזמים או הלקוחות ירגישו שחסר להם משהו בשהות בתוך הבניין.

מחירים טובים ותנאי התקשרות נוחים עמכם

כמובן שבסופו של יום לא היזמים ולא הלקוחות באינטראקציה עסקית עם חברת ניקיון אלא רק אתם, בעלי החזקה, יזמי הבניין. מאד חשוב לבחור בחברה שאתם חשים בנוח לדון עם ההנהלה, לדרוש ממנה פרויקטים בהתאם לבקשת היזמים שרכשו או השכירו מכם חללי עבודה, ושניכר כי יש שיתוף פעולה וסיעור מוחות תקני בינכם לבינה. מחירי השירות צריכים להתאים לצרכים שלכם ולעלות עמם בקנה אחד. תנאים אלו הם הבסיס ליצירת התקשרות בינכם לבין שירותי ניקיון מקצועיים לבניין משרדים מסחרי.

 

סגור לתגובות על שירותי ניקיון למבנים מסחריים – כך תבחרו אותם נכון

מאת:

פרסם באתר כ - 4 מאמרים.

.

דילוג לתוכן