להכיר את התרבות הישראלית מתוך הצלחת

24 באוקטובר 2019 | מאת: | מאמרים בקטגוריה תרבות ובידור

ישראל אמנם קיימת רק כשבעים שנים, אך בתוך עשרות השנים הבודדות בהם החלה להתהוות מדינתנו הקטנה, היא כבר הספיקה לקבל אינספור טייטלים החל ממעצמת הייטק, דרך מעצמה ביטחונית ועד למעצמה קולינרית ראשונה במעלה.

כן, ישראל הפכה למעצמה קולינרית והיא עשתה זאת די בזכות עצמה. שפע של דוכנים, שווקים ומסעדות קונספט שצפו וקצפו את הארץ, וכיום עושה רושם שאין תייר שאיננו מתרשם מן המאכלים השונים והמרהיבים. לכך מצטרפים אפילו תיירי פנים שבכל הזדמנות זוכים להכיר טעמים מרעננים חדשים.

הכרת התרבות הישראלית דרך סיור קולינרי

טרנד שהחל לשטוף את הארץ בסערה הוא תחום הסיורים הקולינריים. מדובר בסיורים תיירותיים המלווים במדריך מקצועי, רק שבמקום צפייה באתרי תיירות בלבד, הסיור עובר דרך שפע של מסעדות ודוכנים שעמם תיאם המדריך מבעוד מועד.

מטרתו של הסיור היא להכיר למטיילים את הטעמים והניחוחות המאפיינים את האזורים השונים. כך למשל, שוק מחנה יהודה נבדל באופן מהותי בטעמיו מאשר שוק הכרמל. וכך השוק המקורה של מתחם שרונה שונה בטעמיו מן השוק של אזור לוינסקי.

היכן ניתן לערוך סיורים קולינריים?

רק בתל אביב, ניתן לערוך מגוון רחב של סיורים קולינריים בשווקים שונים ואזורים משתנים. סיור קולינרי בשוק הכרמל הוא טיול בפני עצמו אשר מצריך לא מעט זמן והשקעה מרובה. לצדו סיור קולינרי בשוק לוינסקי או מתחם שרונה אף הוא מצריך התייחסות נפרדת וממושכת.

אם נצא מתל אביב, אז נגלה כי ישראל גדושה במגוון אתרים תיירותיים המציעים שפע של טעמים נפלאים. החל מסיורים קולינריים בירושלים, דרך סיורים בנתניה ועד לזיכרון יעקב – אין ספק כי ישראל נמצאת רק בתחילת דרכה הקולינרית ואכן יש לנו גם למה לצפות בהמשך.

סגור לתגובות על להכיר את התרבות הישראלית מתוך הצלחת

מאת:

פרסם באתר כ - 22 מאמרים.

.

דילוג לתוכן