כך תימנעי כתמים מיותרים על שמלת הכלה

17 באוקטובר 2019 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אירועים וחתונות

מצעד הטעויות האפשרויות שיכולות לקרות באירוע החתונה, הוא באמת אינסופי. אירוע החתונה הוא אירוע שאת ובת זוגך עובדים עליו תקופה ארוכה, תוך שאתם מנסים להיות בשליטה מלאה על כל פרט ואלמנט. הדרך הקלה ביותר להתמודד עם הדחף לשליטה, היא פשוט להבין כי לא ניתן לשלוט בהכל. 

לצד הדברים שבהחלט כדאי לשחרר בהם, גם ישנם דברים שתוכלי לעשות על מנת להבטיח שלא תצטרכי להתמודד עם קרייסס בלתי צפוי באירוע. הסיוט של כל כלה? כתמים על שמלת הכלה. איך תוכלי להימנע גם את מכתמים אפשריים על השמלה?

1.צילומי חוץ בחורף? לא, תודה

עונת אירועי הקיץ נמצאת בשיאה, מה שאומר שמיד אחר כך יגיע תורם של אירועי החורף. המון זוגות מעדיפים בבירור צילומי חוץ על פני צילומי פנים, אך חשוב להבין כי הם לא תמיד הבחירה הטובה ביותר. כל עוד את ובן זוגך מתחתנים בחורף, יהיה כדאי להשאיר את צילומי החוץ בבית או בבית המלון. תרחיש האימים הוא כמובן הרגע בו השמלה תוכתם על ידי בוץ. חיסכי מעצמך את עוגמת הנפש, הלחצים המיותרים ואת ההימור על מה יהיה.

2.הכירי את חברך הטוב ליום החתונה: הקש

ביום החתונה, יותר מבכל יום אחר, חשוב לשתות וכמה שיותר. המון כלות בוחרות לשתות מקש רק על מנת שלא להרוס את הליפסטיק, אך עוד הרבה לפני האיפור: שמלת כלה 2018. בעת שאת שותה מקש, הסיכוי כי משקאות יטפטפו על השמלה שלך, נמוך יותר. מובן כי בעת שאת שותה רק מים, אין סיכון כך או כך. עם זאת, במידה ואת בוחרת לשתות שתייה ממותקת, הרי שחשוב לשתות בזהירות.

3.היזהרי מהמאכלים הבאים ביום האירוע:

וכן, גם חשוב מאד לאכול ביום האירוע ולא להגיע לרגע השיא כשאת על בטן ריקה. עם זאת, כדאי לאכול דברים יבשים יותר כדוגמת אגוזים, שקדים ואפילו חטיפים מלוחים יבשים. אחרי שאת עולה על שמלת הכלה, תשכחי מסלטים עם רוטב, פסטה ברוטב או מרק – הם בעלי הפוטנציאל הגבוה ביותר להכתים את שמלתך.

4.חיבוקים ונישוקים, אך בזהירות רבה

ודבר שלא המון כלות חושבות עליו: שלב קבלת הפנים. הדבר האחרון שתרצי הוא לזהות כתם מייק-אפ על השמלה שלך לאחר החיבוק החם של הדודה. נשקי וחבקי את האורחים באהבה גדולה, אך גם בזהירות רבה. כתמי איפור הם כתמים עיקשים שיהיה קשה מאד להסיר אותם.

סגור לתגובות על כך תימנעי כתמים מיותרים על שמלת הכלה

מאת:

פרסם באתר כ - 204 מאמרים.

.

דילוג לתוכן