הפחים בהם אפשר ליפול עם טבעת אירוסין זולה

17 באוקטובר 2019 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אירועים וחתונות

זה לא שלא כייף לרכוש בזול, אלא שיותר מדי פעמים הזול מתגלה כיותר מדי יקר. בעוד ישנן עסקאות שתוכל להמר על טיבן, גם ישנן כאלו שממש לא. טבעת אירוסין היא לא רק תכשיט לאהובתך, אלא שהיא גם טבעת המייצגת אותך. מידת ההשקעה שלך ניכרת בשיבוץ היהלום, איכות הזהב ואפילו באריזה שממנה תשלוף את הטבעת.

תוכל לרכוש טבעת אירוסין זולה, אך חשוב לדעת היכן לרכוש אותה. חנויות התכשיטים הגדולות בישראל מציעות דגמים רבים במחירים נוחים לכל כיס, עם אפשרות להגדרת תקציב שלפיו מעצבים ומתאימים טבעת. הכר גם אתה את הפחים האפשריים בהם אפשר ליפול בקלות עם טבעות במחירים זולים:

1."מי צריך תעודה גמולוגית? הוא נותן לי אחלה מחיר"

תעודה גמולוגית חשובה ממש כמו הטבעת בעצמה. בעת שסוחר פרטי או חנות לא מוכרת מציעים לך טבעת ללא תעודה גמולוגית, הודה להם בנימוס והמשך בחיפושייך. אין באמת סיבה שלא להעניק לך תעודה שכזו, כך שככל הנראה מדובר על רכישת חתול בשק. אתה רק יכול לדמיין לעצמך עד כמה נבוך ומתוסכל תהיה לגלות כי רכשת יהלומים מזויפים.

2."עזוב אותך אחי, אני מכיר אותו – זה זהב אמיתי. בדוק"

המלצות לחנויות ומוכרים פרטיים תקבל ללא סוף – ממכרים וגם ברשת. עם זאת, חשוב לדעת על אילו המלצות להסתמך ועל אילו לא. לעתים, המלצות שאתה קורא באינטרנט הן המלצות שנכתבות על ידי בעלי עסקים בעצמם. לא במקרה אומרים כי חנות התכשיטים חשובה ממש כמו הטבעת – רק עם חנות אמינה תוכל להיות שקט כי אתה עושה עסקה טובה. לרכוש מסוחרים מזדמנים? לך תדע מה מוכרים לך.

3."אין על החנויות הקטנות בחו"ל, יש להן תכשיטים מיוחדים"

גברים מתפתים לרכוש טבעת בחו"ל – זאת מאחר והיא עטופה בסיפור רומנטי והיא נתפשת כטבעת נחשקת יותר. עם זאת, כשאתה רוכש בחו"ל אתה לא יודע תמיד ממי אתה רוכש, ובעיקר: איך תוכל לממש את האחריות הניתנת לך? (במידה והיא ניתנת כמובן). רכישה בישראל היא הבטוחה ביותר, כאשר תנאי השירות כוללים גם אפשרות להחזיר או להחליף את הטבעת, להגדיל או להקטין אותה וכיוצא בזה.

4."זו לא טבעת יד שניה, מה נראה לך שהוא משחק איתי?"

פרסומים על טבעות זולות תוכל למצוא די בקלות. עם זאת, האם הטבעת שנמכרת לך היא טבעת חדשה? כל עוד תבחר בחנות מוכרת, הרי שאתה יכול להיות שקט. אתה קונה את הטבעת "על הדרך"? עליך לשאול את כל השאלות: האם הטבעת חדשה, סוג הזהב והקארט ולהתעקש על תעודה גמולוגית.

סגור לתגובות על הפחים בהם אפשר ליפול עם טבעת אירוסין זולה

מאת:

פרסם באתר כ - 204 מאמרים.

.

דילוג לתוכן