טיפים מקצועיים לתחזוקה וניקוי לוח מחיק

2 באוקטובר 2019 | מאת: | מאמרים בקטגוריה לוגיסטיקה

מדריך לניקוי ותחזוקה של לוח מחיק, כולל ארבעה טיפים שימושיים וסוד קטן.

לוחות מחיקים הפכו לכלי עבודה שימושי במקומות רבים, החל ממוסדות לימוד ועד לעסקים קטנים וגדולים. באמצעות לוחות אלו ניתן להציג תכנון חודשי במקום בולט לעין, לשתף את הצוות ביעדים ובמשימות, להעביר פרזנטציות מקצועיות ועוד. חברות המעוניינות בלוח מחיק גדול ואיכותי, יוכלו להתעניין לגבי לוח מגנטי או לוח עשוי זכוכית ולשלב את הלוח בעיצוב החלל באופן מרשים. השימוש בלוחות אלו הוא פשוט, אך חשוב להקפיד על תחזוקה וכללי ניקוי מתאימים.

למה חשוב לשמור על תחזוקה וניקוי לוחות מחיקים?

התשובה היא פשוטה: כדי שתוכלו להנות מן המוצר למשך זמן רב, ללא פגיעה באסתטיקה או בחוויית השימוש. כאשר לא מנקים את הלוח, יכולים להיווצר כתמים שנספגים במשטח. לא מדובר רק בנראות חיצונית (חשובה לכשעצמה) אלא עלול להיווצר מצב בו לא תוכלו לכתוב כראוי על גבי הלוח שהתבלה, ותאלצו לקנות לוח חדש.

אם רכשתם לוח מגנטי או לוח מחיק גדול מזכוכית, ולא שמרתם על ניקוי ותחזוקה מתאימים, חשבו מהי התדמית שאתם משדרים כלפי לקוחות או קולגות המגיעים אליכם ונתקלים בלוח בלוי ומלוכלך?

אין סיבה להגיע למצבים כאלו, במיוחד כאשר ניקוי לוח מחיק אינו מצריך מאמץ רב וגם לא זמן, אם יודעים לעשות זאת נכון. לשם כך אספנו עבורכם 4 טיפים שימושיים לניקוי ותחזוקה של לוחות.

הטיפ הראשון: ניקוי לוח מחיק בסוף כל יום

הקפידו לנקות את הלוח בסופו של יום, כולל מחיקת הכתוב על גבי המשטח וניקוי אבק ולכלוך מהמסגרת. כאשר עושים זאת כל יום ויום, לא מצטבר לכלוך רב והפעולה עצמה אינה אורכת יותר ממספר שניות.

הטיפ השני: השתמשו בחומרי ניקוי איכותיים המותאמים ללוח

התאימו את חומרי הניקוי לסוג הלוח והקפידו להשתמש בחומרים איכותיים בלבד. לדוגמה, בעוד שמחיקת לוח גיר נעשית על ידי ספוג, ניקוי של לוח זכוכית או לוח מגנט נעשה על ידי מטלית בלבד. במקרים של כתמים קשים להסרה, ניתן להשתמש במטלית לחה ובחומר ניקוי מותאם וכדאי לבדוק את הוראות היצרן ולעקוב אחריהן, כדי לא לגרום נזק למשטח.

הטיפ השלישי: המתינו מספר שניות לפני שאתם מוחקים

כתבתם משהו על הלוח והתחרטתם או טעיתם? אל תמהרו למחוק. כאשר מוחקים מיד לאחר הכתיבה, הדיו עדיין רטוב ופעולת הניקוי עלולה להשאיר עקבות. לכן, מומלץ להמתין מספר שניות עד שהדיו יתייבש ורק לאחר מכן למחוק את מה שרציתם. כך המחיקה תהיה מושלמת, וללא "עקבות".

הטיפ הרביעי: חזרו על הכתמים ואז מחקו שנית

קיבלתם לוח משומש עם עקבות של כיתוב שאינו יורד? שכחתם למחוק את הלוח בסוף היום ועכשיו אתם מתקשים להסיר את הכיתוב בצורה מוחלטת? טיפ שימושי ומומלץ על ידי חברות המתמחות בייצור לוחות מחיקים, הוא לעבור שוב עם הטוש על הסימנים הכתובים ואז לנסות למחוק. תתפלאו לגלות שבניגוד לכל הציפיות, זה עובד!

ויש גם סוד קטן לסיום וזה לרכוש את הלוח מחברה איכותית המתמחה בייצור לוחות מחיקים. חברה כזו תספק לכם מוצר קל לניקוי שיוכל לשמש אתכם למשך זמן רב, ללא שחיקה או פגמים, להנחות אתכם כיצד לנקות באופן יעיל ולהעניק לכם שירות במידת הצורך, כולל אפשרות להתקנת הלוחות המחיקים בארגונכם.

 

סגור לתגובות על טיפים מקצועיים לתחזוקה וניקוי לוח מחיק

מאת:

יאיר אבני, MBA בניהול שיווק, בעל חברת טלמיטינג "מחוץ לקופסה"- תיאום פגישות עסקיות ושיווק עסקים טלפונית למול פלחי מטרה רלוונטיים. מומחה ליצירת לקוחות חדשים ועסקאות לעסקים קטנים ובינוניים SMB בעל 25 שנות ניסיון. טל' ישיר: 054-6811426, משרד: 09-7401987 משרדנו: רח' שנקר 1 הרצליה אתר: www.box1987.co.il

פרסם באתר כ - 46 מאמרים.

.

דילוג לתוכן