כל מה שרציתם לדעת על דוכן נואמים (פודיום) מתקפל

2 באוקטובר 2019 | מאת: | מאמרים בקטגוריה ניהול ואחזקת מבנים

הפתרון לכל מרצה, בית-ספר, מכללה  או אולם כנסים עכשיו בהישג ידכם גם בישראל! פיתוח חדש של דוכן נואמים הניתן לקיפול ונשיאה בקלות, הוא השלב הבא במיתוג העסק שלכם והרחבתו. מי צריך דוכן נאומים מתקפל? ומהם יתרונותיו? הכל במאמר לפניכם.

אז מה זה בכלל פודיום – דוכן נואמים ?

לפני שנעבור לדבר על היתרונות של דוכן נואמים מתקפל, נסביר קודם במה מדובר. למעשה זהו דוכן מוגבה המוצב בדרך כלל בקדמת הבמה או החדר ומשמש כעמדה לנואמים. בזכות מידותיו של הדוכן, הוא מסווה את רוב גופו של הנואם, כך שהקהל רואה בעיקר את חלק הגוף העליון ופניו של המרצה או הנואם.

היתרונות בכך הם רבים: העמדה מעוררת בנואם תחושת ביטחון מכיוון שהוא אינו צריך לדאוג לתנוחת הגוף ומה היא משדרת והיא גם ממקמת אותו במרכז האירוע ומעניקה לו חשיבות והדר. בנוסף, הדוכן מגיע עם משטח עליון עליו הנואם יכול להניח חפצים שונים, כולל דפים מהם הוא יכול להקריא או מחשב, כוס מים להתרעננות וכו. כל זאת מבלי שהדבר יבלוט לעיני הצופים.

יתרון נוסף של דוכנים אלו, זו היכולת לחבר אותם למערכות מולטימדיה וכך לתת לנואם מיקרופון המחובר למערכת הגברה ושליטה במצגות או סרטונים המוקרנים על מסך גדול ומהווים חלק בלתי נפרד מהנאום שהוא עומד לשאת.

הדוכנים מגיעים במידות שונות והם יכולים להיות קבועים או מתקפלים, כאשר לכל אחד מהם יש יתרונות משלו.

מי המשתמשים בדוכן נואמים מתקפל?

מי שיכול להפיק תועלת מפודיום מתקפל, אלו בעיקר האנשים הבאים:

  • מנהלי חדרי כינוסים ואולמות, שאינם מעוניינים להשקיע בבניית דוכן קבוע מסיבות של חוסר במקום או תקציב.
  • מרצים ונואמים אשר נוהגים לעבור ממקום למקום ומעוניינים להביא עמם את הציוד הדרוש, כדי לא להיות תלויים בתנאים שכל מקום יכול לספק להם.
  • מנהלי בתי ספר ומוסדות אקדמאיים, המעודדים שיפור יכולות הדיון ונאום בפני קהל ומעוניינים בדוכן נייד וקל לשינוע.

יתרונות הדפסת לוגו על עמדת נואמים

מתעניינים ברכישת דוכן נואמים? כדאי לדעת שכיום יש חברות המייצרות דוכן עם לוגו מודפס. היתרון הנו עצום: מיתוג עמדת הנואמים ע\"י לוגו בולט לעין המושך את עיני הצופים למעשה מהווה פרסום פסיבי אפקטיבי.

הדבר חשוב במיוחד כאשר ההרצאה או הנאום מצולמים לתקשורת (עיתונות או טלוויזיה)- כך זוכה הארגון או המוסד לחשיפה ולמיתוג גבוה בעיני הצופים או הקוראים.

בנוסף, העלויות של הדפסת לוגו בישראל ע\"י חברה המתמחה בייצור דוכן נואמים מתקפל אינן גבוהות במיוחד והתוצר יכול לשמש למשך שנים רבות.

כאשר בוחרים באפשרות של הדפסת לוגו על גבי הדוכן, חשוב לוודא שמדובר בהדפסה איכותית שמחזיקה מעמד לאורך זמן, מכיוון שהתוצאה מקרינה על התדמית העסקית והאישית שלכם כארגון או גוף מקצועי ולכן עמדת הנואמים חייבת לשדר מקצועיות, רצינות והצלחה.

היכן ניתן להשיג דוכן נואמים מתקפל?

את הדוכן ניתן להשיג אצל חברות מקצועיות המתמחות בייצור לוחות מחיקים איכותיים וציוד לכנסים ואירועים. שימו לב שיש סוגים שונים של עמדות נואמים, החל מעמדות עשויות פרספקס שקוף ועד לעמדות מחומר דמוי עץ המגיעות במגוון גוונים לבחירה.

בהזמנת דוכן נואמים, ודאו שמדובר במתקן יציב וקל לנשיאה, המתאים למידותיכם כך שהשימוש יהיה נוח ויוכל לשרת אתכם נאמנה.

סגור לתגובות על כל מה שרציתם לדעת על דוכן נואמים (פודיום) מתקפל

מאת:

יאיר אבני, MBA בניהול שיווק, בעל חברת טלמיטינג "מחוץ לקופסה"- תיאום פגישות עסקיות ושיווק עסקים טלפונית למול פלחי מטרה רלוונטיים. מומחה ליצירת לקוחות חדשים ועסקאות לעסקים קטנים ובינוניים SMB בעל 25 שנות ניסיון. טל' ישיר: 054-6811426, משרד: 09-7401987 משרדנו: רח' שנקר 1 הרצליה אתר: www.box1987.co.il

פרסם באתר כ - 46 מאמרים.

.

דילוג לתוכן