כיצד לבחור את הספא המושלם?

16 בספטמבר 2019 | מאת: | מאמרים בקטגוריה רפואה משלימה

הדאגות, המטלות, הילדים, החשבונות – הכל מתנקז בסופו של דבר לשני מקומות – השרירים והמחשבות. נסו לרגע לעצור ולחשוב על כך – מתי בפעם האחרונה התרכזתם במה שקורה בזה הרגע? מתי בפעם האחרונה לא הייתם טרודים במה היה וכיצד הייתם יכולים לשנות התנהלות מסוימת ובמה שיהיה כאילו וביכולתכם לחזות את העתיד.

אנחנו כמעט ולא נוכחים בכאן ועכשיו. לא בכדי שהמדיטציה הפכה לכה פופולרית במערב, שכן היא מקדמת את תרגול המוח לריכוז בהווה. אך ישנה דרך נפוצה יותר שאיננה מצריכה תרגול ואשר מאפשרת לנו להתמסר אל הרגע, הלא היא ספא מפנק ואיכותי.

כיצד נבחר את הספא הטוב ביותר עבורנו?

הזדהיתם עם הדברים שצוינו מעלה ואתם חשים כי אתם זקוקים לעיסוי מקצועי? אתם בהחלט לא לבד. עשרות אלפי אנשים חשים את נזקיהם של המתחים הנפשיים עם כאבי ראש, כאבי שרירים ותחושת חולשה ועייפות. עתה אחרי שהגעתם אל המסקנה כי ספא הוא הפתרון האידיאלי עבורכם, הנה כמה טיפים קטנים שיעזרו לכם לבחור את המקום הנכון.

מיקום גיאוגרפי

נגדיר זאת כך, נניח ואתם נמצאים בחופשה באילת, אז הרי שהגיוני שתחפשו אחר ספא באילת ולא באזור הערבה הצפונית. הקפידו תמיד על ספא הממוקם בקרבתכם. אל תטריחו את עצמכם בנסיעה רחוקה רק בגלל המלצה חמה. זכרו כי גם הנסיעה עצמה יכולה להיות מתישה, והרי אתם לא רוצים להגיע כאשר אתם תשושים ועייפים.

האווירה היא חלק בלתי נפרד

זה נכון שבסופו של דבר העיסוי הוא מה שקובע ועל כך אין כל עוררין. עם זאת, חשוב לקחת בחשבון כי לאווירה המרגיעה ישנה תרומה ניכרת לכל יתרונותיו של העיסוי. לפיכך, מומלץ בחום לב לבחור את העיסוי על בסיס מיקום ועיצוב. גם למשל כאשר אתם מחפשים אחר ספא בתל אביב יפו אז הרי שחשוב לשים את הדגש על מיקום דוגמת מלונות המשקיפים אל עבר הים. אחרי הספא המפנק, תוכלו להגיע אל חוף הים וליהנות מחוויה חושית של שמיעת הגלים המתנפצים והתמסרות אל הרגע.

חבילות ספא

הקפידו גם לבצע סקר שוק מקיף כדי לאתר את כל המקומות שמציעים לכם חבילות ספא משתלמות. ייתכן מאוד שתמצאו חבילה שאף תאפשר לכם לתכנן יום כיף ורוגע טוב משציפיתם. כך למשל, ניתן למצוא שוברי מתנה המגלמים בתוכם ארוחת בוקר, שימוש במתקני המלון ושפע של פינוקים מפתיעים.

סגור לתגובות על כיצד לבחור את הספא המושלם?

מאת:

פרסם באתר כ - 22 מאמרים.

.

דילוג לתוכן