המדריך השלם לרכישת לוחות מחיקים

5 בספטמבר 2019 | מאת: | מאמרים בקטגוריה עיצוב פנים

זקוקים לרכישת לוחות מחיקים? ישנם סוגים רבים של לוחות וכן שימושים מגוונים. במדריך זה נציג בפניכם את הסוגים השונים והשימושים כך שתדעו טוב יותר כיצד לרכוש לוחות אלו.

לוחות כתיבה אנו פוגשים בהרבה מאוד מקומות, ולכל אחד מהם שימוש וייעוד אחר. על אף שבדרך כלל היינו מייחסים את לוחות הכתיבה לבית הספר בלבד, הרי שבחשיבה שנייה הם שימושיים הרבה יותר מכפי שנדמה לנו במבט ראשון. הנקודה הראשונה בה נתמקד תהיה דווקא סוגי הלוחות השונים. ראשית נציג אותם ולכן מכן נפרט אודות המשתמשים עצמם והיתרונות שהלוח מעניק להם.

סוגי לוחות מחיקים

לוח מחיק גדול

הלוח המוכר והנפוץ ביותר, בעיקר כיוון שהוא נמצא בכל כיתה ובכל חדר הרצאות, הוא לוח מחיק גדול. לוחות אלו מגיעים בגובה ורוחב שונה. ישנם כאלה המגיעים בצורה הנפוצה והמלבנית כאשר רוחבה רב על גובהה, לעומת זאת ניתן גם למצוא לוחות הפוכים במידות או ריבועיים, בהתאם לצורך ובהתאם למבנה. חשוב לשים לב כשבוחרים את גודל הלוח, לגודל השטח בו צופים בלוח, רוחב החלל והגישה. כמו כן, לעיתים בגלל תאורת יום מבחוץ או תאורת חשמל עלול להיווצר סנוור, יש לשקול גם את זה בעת בחירת לוח גדול ובעיקר במיקום שלו בחלל לפי מידותיו.

לוח מרושת

כולנו מכירים את התחושה שחשנו כשהיינו ילדים, כיצד המורים כותבים ישר על הלוח, שהרי כשניסנו אנחנו הנטייה הייתה לכתוב בירידה או בעלייה ולא בצורה ישרה. כעת, אין ספק שבאמצעות לוח מרושת המלאכה של המורים ושל כל מרצה פשוטה הרבה יותר. לוח מרושת מגיע עם משבצות דהויות הפרושות עליו באופן שלא ניכר מספיק לתלמידים ולא מפריע לקריאה מהלוח אך ניכר מספיק בשביל המורה או המרצה ומאפשר לו כתיבה קלה וסימטרית ללא מאמץ.

לוח תכנון

לוח תכנון שבועי הוא לוח הנפוץ מאוד בחברות וארגונים המעוניינים להציג בצורה מסודרת את היעדים השבועיים או היומיים שלהם, או להציג את המשימות הצפויות השבוע. לוחות אלו מאפשרים מעקב צמוד ועירנות לגבי המתרחש במשך כל רגע וחיים עם היד על הדופק גם כאשר יש לו"ז עמוס ומורכב.

 לוח נייד

זקוקים ללוח לעבודה זורמת בכל נקודה שתרצו? לוח נייד יאפשר לכם לערוך, להציג, למחוק, ובעיקר חופש פעולה בכל מקום שתצטרכו. כך שתוכלו ליהנות מהיתרון המשמעותי של לוח מחיק גדול ויחד עם זאת לא לסבול מהמגבלה של רוב הלוחות הניידים, והוא הקיבוע לחדר ספציפי. נוח ובשימוש בעיקר בהרצאות על במה גדולה, במקומות מאולתרים, או במשרדים בהם יש מגבלת מקום.

 לוח תכנון שנתי

רוצים לדעת שתתנהלו בצורה חכמה לאורך כל השנה? מבלי לקבוע פגישות כפולות ומבלי לאבד זמן פנוי, לוח תכנון שנתי יאפשר לכם התנהלות שוטפת קדימה לאורך כל השנה, באמצעות טבלה של כל ימות השנה וסימון אירועים חשובים, ימים סגורים, חופשות וכו'.

לוחות גיר

אמנם לוחות גיר ידועים כלא בריאים בשימוש יומיומי, אמנם, במידה ויש לכם שימוש מועט והשימוש העיקרי שלכם הוא לצורך תצוגה, אין ספק שלוח הגיר מעוצב הרבה יותר, מראהו הווינטאג' משדר יוקרה, וכתב צבעוני ויפה עליו משדר חום ואמינות.

לוחות נוספים:

ישנם עוד סוגים רבים של לוחות לבחירתכם: לוחות גדולים להזזה בכיתה בה יש צורך בכתיבה מרובה. לוח מגנטי המספק אפשרות להדבקה קלה של חומרי עזר על הלוח, לוח יעדים ומכירות, לוח משימות ועוד.

מי משתמש בלוחות מחיקים- אלו פתרונות הם נותנים?

ישנם משתמשים פוטנציאלים רבים ללוחות מחיקים כגון עסקים, מוסדות לימוד, מרצים, חברות, ארגונים, וגם מסעדות ותעשיות ייצור. המטרה: העברת מסר לקהל צופים, הדרכה, לימוד וכו.

שמושים נוספים "מחוץ לקופסה" בלוחות מחיקים

השימושים הרבים של לוחות מחיקים לא נגמרים בשימושים הרשמיים. עסקים רבים מנסים ליצור סביבת אווירה חמה ומטפחת בין העובדים עצמם ובין העובדים הנהלה. לוח מחיק התלוי במקום מרכזי מספיק כמו חדר אוכל או מטבחון יכול לאפשר לכל עובד או מנהל בחברה לבטא את עצמו, לכתוב מזל טוב לחבר לעבודה ולאחל לו ברכות ליום הולדת או לנישואין, לכתוב חמשיר או סתם לצרף אמרה חכמה שהוא הגה או נתקל בה.

טיפים – למה חשוב לשים לב כשקונים לוח מחיק?

שימו לב לאיכות החומר ממנו הוא עשוי, למשקלו, לעמידותו, לקלות הניקוי, לנוכחות של מגש לטושים וכן מיקום הנוח של המגש, לרמת החזרת האור שלו או לחילופין לאפלתו.

שמו לב לאורך תקופת האחריות שהיצרן או היבואן נותן ללוחות, ולזמינות של הספק לפתור בעיות ותקלות ולתת שירות גם לאחר המכירה.

ברכישת לוחות מחיקים גדולים ישנה חשיבות רבה גם לנושא ההתקנה. ספק לוחות מחיקים איכותי יעניק גם שירות התקנת הלוחות באתר הלקוח. התקנה לקויה או רשלנית של לוחות עלולה לגרום נזקים ואף עלולה לסכן את ציבור הנוכחים בחלל שבו הוא מותקן.

בנוסף, אל תשכחו לחפש את התווית הישראלית לייצור "כחול לבן". רכישת לוחות מיצרן ישראלי וותיק ומקצועי המהווה "חותמת איכות" ללוחות איכותיים המותאמים לשוק הישראלי ולצרכיו.

סגור לתגובות על המדריך השלם לרכישת לוחות מחיקים

מאת:

יאיר אבני, MBA בניהול שיווק, בעל חברת טלמיטינג "מחוץ לקופסה"- תיאום פגישות עסקיות ושיווק עסקים טלפונית למול פלחי מטרה רלוונטיים. מומחה ליצירת לקוחות חדשים ועסקאות לעסקים קטנים ובינוניים SMB בעל 25 שנות ניסיון. טל' ישיר: 054-6811426, משרד: 09-7401987 משרדנו: רח' שנקר 1 הרצליה אתר: www.box1987.co.il

פרסם באתר כ - 46 מאמרים.

.

דילוג לתוכן