אבי המנעולן – מנעולן מורשה בתל אביב

5 בספטמבר 2019 | מאת: | מאמרים בקטגוריה בנייה ושיפוצים

אז אחרי שסיימתם יום עבודה וחלמתם לחזור לבית ולנוח אתם מוצאים את עצמכם מול דלת נעולה?

אובדי עצמות מול דלת הרכב שלא נפתחת?

קודם כל חשוב לזכור, אין בעיה שאין לה פתרון!

תירגעו, נשימה עמוקה ותחפשו בגוגל את "אבי המנעולן " ואתם בחצי הדרך לפתרון, את החצי השני אנחנו כבר עושים.

אבי הינו מנעולן מקצועי בעל ניסיון רב בתחום המנעולנות ומתמחה בכל סוגי העבודות בתחום, פריצות לדירות,  רכבים וכספות לצד התקנה ותיקון של מנעולים ביומטריים העובדים על טביעת אצבע, כמו כן אבי מנעולים מספק שירות של החלפת מנעולים וצילינדרים.

שירות לקהל הלקוחות לאורך כל שעות היממה ומספק מענה ושירות אדיב גם בשעות הקטנות של לילה ,כמו כן  אבי המנעולן יספק לכם שירות גם בימי שבת וחגי ישראל.

לנוכח הידיעה שמבקשי השירות נמצאים במצבי לחץ ואי נעימות אנו נותנים דגש על יחס אישי המתחיל כבר בשיחת הטלפון הראשונה, לצד בירור התקלה והאירוע נרגיע את הלקוח בעזרת מענה אישי וחם.

לראשותו של אבי נמצאים לצד  הניסיון והמקצועיות הכלים החדשים ביותר ויגיע לכל קריאה בצורה המוכנה ביותר על מנת לספק את השירות היעיל ביותר מבלי לעכב נחרצות את הלקוח כדי שיוכל לחזור אל מעוז חפצו ולשים את המאורע מאחוריו.

אל מול שירות אמין, מקצועי ואדיב אנו שמים בראש מעיינו לגבות מהלקוח מחיר שפוי והוגן בתחום פרוץ וחסר פיקוח שבו כל בעל מקצוע גובה מחירים מופקעים

"אל יתהלל חוגר כמפתח"- אנחנו לא רק מספרים לך עד כמה השירות אצלנו מקצועי ,אמין הנעשה על ידי בעל מקצוע מנוסה, גם לא תמצא אותו עושים חצי עבודה או מחפפים אצל שום לקוח.

אנו מבינים שכל קריאה שאנו מקלים היא מצב חירום, ולכן  מגיעים בזמן הקצר ביותר ומבצעים את העבודה היסודית ביותר על מנת להשביע רצונו של הלקוח.

כל עבודה נעשית אל מול עיניהם של הלקוחות ואנו מקפידים לספק הסברים מדויקים על המתחולל בשטח, כך שהלקוח יודע בוודאות מה היא תביעת האצבע שלנו במקום. כל עבודה הנעשית על ידנו מג

בכפוף לחוק מדינת ישראל אנו בעלי תעודת יושר ואישור עבודה בתחום המנעולנות ממשטרת ישראל, אבל לא רק! אנו בוגרי המכללות המובילות המלמדות את תחום המנעולנות ויוצאים לימי השתלמות רבים על מנת להיות בעלי ידע רב שיעצור לנו לסייע עבורכם בצורה הטובה ביותר.

אנו יודעים ומבינים שהלקוחות נמצאים במצב לא שגרתי ואין תמיד בידם הדרך לשלם במזומן על השירות אותו אנו מעניקים, לכן הגדלנו ראש ומאפשרים לכם לשלם במגוון דרכים שונות כגון חיוב כרטיס אשראי, העברה בנקאית, צ'קים או בפייפאל.

לקוחות רבים בעיר תל אביב יכולים להעיד שפתרנו להם את אחת מהסיטואציות הפחות נעימות שנתקלו בהם.

סגור לתגובות על אבי המנעולן – מנעולן מורשה בתל אביב

מאת:

פרסם באתר כ - 1 מאמרים.

.

דילוג לתוכן