דגשים חשובים בנושא אחסון אתרים לעסקים

30 בספטמבר 2015 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אחסון אתרים

כיום, כל עסק שמכבד את עצמו, כל ארגון ואפילו אנשים שמבקשים להיות חלק מהעולם הווירטואלי ויש להם מה להציע מבחינת מוצרים, שירותים ומידע כזה ואחר – לכולם יש אתר אינטרנט. הכל יכול להיות טוב ויפה, אך כדי שאתר האינטרנט יהיה באמת מקושר לאינטרנט, יש להעלות את כל הקבצים שלו ולשמור אותם על שרת קבוע כדי שניתן יהיה לשמור על יציבות לאורך זמן. מי שיודע ומי שלא, תפעול השרתים הללו הוא מורכב למדי ודורש כוח אדם, מיומנות רבה והוצאות כספיות לא קטנות על התפעול והתחזוקה. כאן ניתן להוסיף שלא חייבים כבר להעלות את כל האתר והקבצים הרבים שלו לשרת פיזי, אלא יש את האפשרות לעבוד עם שרתים וירטואלים. אחסון אתרים על שרתים וירטואלים בעצם מאפשר לכל מי שרוצה את היכולת להיות בעל אתר אינטרנט ראוי ומכבד את עצמו.

מה צריך משרת וירטאלי?

שרת וירטואלי, כמו שרת פיזי רגיל, צריך להיות כעל מספר מאפיינים מאוד ברורים. בתור התחלה, הוא חייב להיות בעל קיבולת מספיק גדולה כדי להכיל את כמויות המידע הרבות שהאתר דורש. נכון שיש סוגים רבים של אתרים ולכל אחד מהם יש כמות אחרת של מידע, אולם אם מדברים גם על האתר הקטן ביותר, עדיין צריך מקום לשמור את הכל. בנוסף לכך, חשוב לזכור כי אתרי אינטרנט צריכים תמיד מקום נוסף למידע שמתווסף בכל רגע נתון והשרת הוירטואלי נדרש לספק תמיד את כל המקום הפנוי לכך. יש לזכור כי אתר אינטרנט חייב תמיד להיות זמין. אתר שקורס באופן תדיר הוא אתר בעייתי.

איכות וניסיון קובעים

המחיר של שרתים וירטואליים הוא בהחלט מה שצריך לקבוע, אבל המחיר צריך לשקף פרמטרים נוספים. בתור התחלה, חשוב לבחור בחברה שמספקת ניסיון רב ומיומנויות מקצועיות שאין להן תחליף. כמו בכל תחום אחר בחיים, אנחנו צריכים ורוצים לדעת שאי אפשר לוותר על המקצועיות והניסיון של נותן השירות. רוחב הפס של השרת והיכולת לספק את המידע לכל גולש חשוב ובלתי ניתן להתפשרות, וכך גם המחיר.

סגור לתגובות על דגשים חשובים בנושא אחסון אתרים לעסקים

מאת:

עידן שלומן הוא מומחה לקידום אתרים בחברת Signup. אם אתה רוצה להתקדם בגוגל, צור עימנו קשר עוד היום באמצעות האתר (http://www.signup.co.il/) - אנו עובדים עם לקוחות מרוצים בישראל ובעולם, מידי יום כבר מעל 15 שנה.

פרסם באתר כ - 103 מאמרים.

.

דילוג לתוכן