כל המידע על כוסות רוח

23 ביוני 2019 | מאת: | מאמרים בקטגוריה רפואה

כוסות רוח  

כלי חשוב של ברפואה משלימה שהגיע אלינו מן המזרח הרחוק הינו שימוש בכוסות רוח. בעזרת אותן כוסות מיוחדות, ניתן להשיג איזון של אנרגיה החיים. זוהי אנרגיה שהסינים מכנים בשל צ'י והיא זורמת בתוך הגוף בערוצים ששמם מרידיאנים. כעת נסביר במה ניתן לטפל על ידי כוסות רוח ובאיזו צורה עובד הטיפול.

כוסות רוח ויניקת ואקום

לשימוש בכוסות רוח יש דמיון מסוים לרעיון של הדיקור הסיני (אקופונקטורה). המטפל מניח את הכוס בנקודות נבחרות, בהתאם לסוג הכאב או הסימפטום המציק שממנו סובל המטופל/ת. הנקודה שבה מניחים את הכוס נבחרת כך שחסימה אנרגטית תוסר והאיזון יעבור מן הרמה האנרגטית אל הגוף.

את כוס הרוח מצמיד המטופל אל העור כך שנוצרת יניקה. היניקה שואבת לתוך הכוס מעט מן העור ולפעמים גם רקמה נוספת כגון שריר. זו לא פעולה כואבת ולפעמים אפילו מהנה. את הווקום לא יוצרים באופן מכאני אלא בתהליך טבעי. המטפל עושה שימוש בלהבת אש אשר שורפת את החמצן שבכוס. מיד אחר כך מניח את הכוס (שאיננה חמה) על הנקודה הרצויה בגוף.

במה כוסות רוח מטפלות

השימוש בכוסות רוח רווח מאוד לצורך טיפול בכאבים שונים אך גם חולשה ואפילו מחלות כגון שפעת או צינון (הקלת סימפטומים). ניתן לשפר את זרימת הדם, להקל על שרירים כואבים והתכווצויות שרירים, כאבי ראש ודלקות. ניתן כך לחזק את הגוף, לנקות, לסלק רעלים, להשיג רוגע ושלווה נפשית.  

סגור לתגובות על כל המידע על כוסות רוח

מאת:

פרסם באתר כ - 13 מאמרים.

.

דילוג לתוכן