אחסון אתרים, שרתים וירטואלים ושרתים יעודיים – מידע למשתמש

30 בספטמבר 2015 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אחסון אתרים

אחסון אתרים הוא אחד הצרכים הנפוצים ביותר בעידן המודרני ובעולם המתקדם. הטכנולוגיה מאפשרת לכל אחד ואחת שרוצים לבנות אתר אינטרנט לעשות זאת, אך כמובן שבניית אתר אינה מסתכמת רק בתהליך הבנייה עצמו, אלא צריך לאחסן את האתר במקום מסוים, שיאפשר לקבצים להישמר מפני בעיות אבטחה, שניתן יהיה להניע תהליכים דיגיטאליים שייתנו לאתר את המשמעות הפונקציונאלית שלו וכמובן שגודלו את כל אתר אינטרנט אינו אמור להישאר כמו שהוא, אלא תמיד קיים הצורך לגדול ולהוסיף עוד ועוד קבצים. בימים עברו היה נהוג לאחסן את האתרים בעיקר בשרתים פיזיים. מדובר על מתקני אחסון מאוד גדולים שדרושים היו לקירור תמידי ואילו כיום הכל יכול להיות וירטואלי. אז מה בעצם צריך לדעת על שרתים וירטואלים?

 שרת הוא לא רק שרת

כמו צרכים רבים בעידן המודרני, גם אחסון אתר אינטרנט יכול לקבל מענה וירטואלי. אחסון אתרים מאוד נוח לביצוע על ענן, כלומר באופן שאינו פיזי. נכון שצריך לשמור את הקבצים במקום מסוים, אולם עצם הפיתרון הוירטואלי מאפשר לאינטרנט לעבוד בצורה יעילה יותר. כל בעל אתר מצד אחד וכל משתמש וגולש מן הצד השני, יכולים ליהנות מחוויית גלישה מרשימה, משני צידי המתרס. הרי איכותה של הטכנולוגיה תמיד במגמת שיפור ואם ההתחלות תמיד טובות, הרי ההמשכים טובים אף יותר. אם בעבר השרתים הוירטואלים לא היו מספיק גדולים לאתרים רחבים יותר, כיום המצב שונה לחלוטין. כיום ניתן לאחסן כל אתר על השרתים הללו, העיקר שהשרת יספק את הצרכים.

רוחב פס ומהירות תעבורה

רוחב הפס הוא אחד הפרמטרים החשובים ביותר לבדיקת איכות האחסון. כמובן שבנוסף צריך לראות את קצב התעבורה של המידע ואסור לפספס את איכותה ואת הניסיון הרב של החברה שמספקת את שירותי האחסון. הכל צריך להיעשות על הצד הטוב ביותר וכמו כל ספק שירות ומוצרים, על חברת האחסון להציע את מגוון השירותים הטוב ביותר בתמורה למחיר אותו היא מבקשת. כך נוצר מצב של תחרותיות בריאה וראויה, ולבסוף מציאת החברה המתאימה ביותר תתאים לשנים.

סגור לתגובות על אחסון אתרים, שרתים וירטואלים ושרתים יעודיים – מידע למשתמש

מאת:

פרסם באתר כ - 4 מאמרים.

.

דילוג לתוכן