מכון ספא, מכון עיסויים או עיסוי עד הבית – מה הכי כדאי?

28 בפברואר 2019 | מאת: | מאמרים בקטגוריה טיפולים ומטפלים

גם בתוך השגרה השנתית שאורכת כ-365 ימים, אתם מוצאים את הפנאי לקחת אוויר, פסק זמן ולפנק את עצמכם. "פינוק" הוא דבר סובייקטיבי, וכל אחד מוצא את הדרך שלו להתפנק ולהתמלא בדלק חיוני-רוחני. עם זאת, ניתן לראות בבירור כי יותר ויותר אנשים מעדיפים להתמלא מחדש באמצעות מאסז.

תוכלו לקבל עיסויים בירושלים גם בבית שלכם, גם במכון של עיסויים וגם במכוני ספא גדולים. השאלה: היכן כדאי לקבל את העיסוי, ומהם היתרונות שיש לכל חוויה להציע לכם?

עיסוי במכון ספא: מפנק, אך מאד יקר

האפשרות הראשונה העומדת לרשותכם היא לקבל עיסוי מפנק בירושלים במכון ספא. כשאתם מגיעים אל מכון הספא, אתם מגיעים ליום פינוק שלם שמתחיל עם ארוחת בוקר, ממשיך עם עיסוי מפנק ונחתם עם בילוי שלכם במתקני הספא השונים הכוללים את הסאונה, הבריכה, הג'קוזי וכן הלאה. היתרונות ברורים, זאת מאחר ומדובר על יום פינוק שלם ולא על עיסוי של שעה. עם זאת, קחו בחשבון כי מדובר על דיל יקר, שלא תמיד נגיש לכולם.

עיסוי במכון עיסויים

אפשרות נוספת העומדת לרשותכם היא לקבל עיסוי בירושלים במכון של עיסויים. בשונה ממכוני הספא המציעים חוויה של מתקנים וארוחות, מכוני העיסויים עוסקים אך ורק במתן עיסויים. לכן, אם גם אתכם מעניין העיקר – המגע של המעסה, דעו כי זהו המקום עבורכם. עליכם לקחת בחשבון כי מדובר על פסק זמן קצר מהשגרה – של שעה אחת בלבד. עם זאת, אתם משלמים בהתאם – מה שגם אומר כי הפינוק לא יוצר אצלכם חור בכיס.

עיסוי בבית הפרטי שלכם

עיסויים מפנקים בירושלים יכולים להגיע גם עד לפתח הבית שלכם! גם כאן, מדובר אך ורק על עיסוי הניתן לכם על ידי מעסה מקצועי. ישנם לא מעט אנשים שעבורם כל התפאורה שמסביב פחות חשובה, ואותם מעניין בעיקר המגע של המעסה. ההרפייה שאתם צפויים לחוש תטיב עמכם גם ברמה הגופנית, אך גם ברמה המנטלית עם שחרור לחצים ותחושה כי מצב הרוח שלכם עולה.

סוג העיסוי: הבחירה שלכם

ישנם עיסויים שונים – מעיסוי שוודי, דרך שיאצו ועד עיסוי אירוטי. לא כל מכוני הספא והעיסויים מציעים את כל הטיפולים, כך שחשוב לתאם מראש ציפיות ולהבטיח כי העיסוי שאתם רוצים לקבל, אכן זמין דרך המקום שממנו תרצו לקבל את העיסוי. אז מה דעתכם על עיסוי שיסייע בזרימת הדם, שחרור השרירים התפוסים ויעניק לכם תחושה טובה?

סגור לתגובות על מכון ספא, מכון עיסויים או עיסוי עד הבית – מה הכי כדאי?

מאת:

פרסם באתר כ - 204 מאמרים.

.

דילוג לתוכן