מתנות שתוכלו לקנות לחברתכן למסיבת הרווקות!

27 בפברואר 2019 | מאת: | מאמרים בקטגוריה יחסים בינאישיים

את אירוע החתונה תפיק החברה הטובה שלכן יחד עם בן זוגה. מסיבת הרווקות? היא לגמרי בתחום האחריות שלכן! אתן אלו שתקבעו איך יראה הרכב המשתתפות, מה תאכלו, מה תשתו והיכן תחגגו את הימים האחרונים של הרווקות של חברתכן הטובה.

כמיטב המסורת, גם ישנו טקס החלפת מתנות: החברה הטובה שלכן תחלק לכל המשתתפות מזכרת ממנה, בעוד אתן תעניקו לה מתנת רווקות. אם גם אתן שואלות את עצמכן מה כדאי להעניק לה, דעו כי ישנן מספר אפשרויות לא רעות בכלל. על רוקט פוקט לדוגמא, חשבתן?

המדריך הרשמי: איך לשמור על חיי הנישואין?

אלו מכן שרוצות להעניק לה מתנה עם גוון מובהק של הומור, יוכלו להעניק לה מדריך שכל תכליתו היא איך לשמור ולהציל את חיי הנישואין. מובן כי חברתכן מתחתנת עם בן זוגה בעקבות אהבה גדולה ורצון לצעוד יחד אל עבר חיים משותפים. עם זאת, ישנן אינספור בדיחות על החיים המשותפים, המורכבות שבזוגיות והצורך לשמר את התא הזוגי. ישנם מדריכים באנגלית ובעברית שתוכלו לרכוש בחנויות הספרים, אך גם באינטרנט. במסיבה שכל כולה חגיגה, ניתן לשלב גם אלמנטים של הומור.

אביזר מין בהפתעה – רגע לפני שהיא מתחתנת

יחסי המין הם אחד הדברים החשובים ביותר בכל מערכת זוגית-רומנטית. מאחר ומסיבת הרווקות מגלמת בתוכה גם טון מובהק של מיניות (בעיקר בכל הקשור לקישוטים של המסיבה), תוכלו להעניק גם מתנה בעלת גוון מיני. למרות שעם אהבה גדולה מגיעים גם יחסי מין טובים ובריאים, תוכלו להעניק לה כמתנת רווקות אביזר מין. אביזר שכזה יכול להיות ויברטור, או כל אביזר אחר. לצד חיי המין המשותפים, גם יכול כל אחד מבני הזוג לענג עצמו עצמאית. מתנה זו היא שילוב של הומור ומענה על צורך אישי-אנושי שיש לכל אדם בוגר.

חופשה מכן לעוד שנה – פסק זמן מחיי הנישואין

אז לא, המתנה הבאה שתוכלו להעניק לחברתכן היא לא דילדו, אלא דווקא חופשה של כולכן יחד. גם מתנה זו, כמו כל המתנות האחרות, בעלת טון מובהק של הומור. את החופשה שתעניקו לה במתנה תתכננו לעוד כשנה מהיום. הסיבה? היא ככל הנראה תצטרך פסק זמן מחיי הנישואין. ואם שמים לרגע את ההומור בצד – מדובר על מתנה נפלאה, כזו שמעוררת ציפייה ובעיקר משמרת את החברות שלכן. בעוד כשנה בדיוק, תתכנסו כולכן פעם נוספת – ותוכלו להיזכר ברגעים היפים מלפני שנה, ולתכנן את הרגעים היפים לעתיד.

סגור לתגובות על מתנות שתוכלו לקנות לחברתכן למסיבת הרווקות!

מאת:

פרסם באתר כ - 204 מאמרים.

.

דילוג לתוכן