קצר בתקשורת האתגר בהילינג / תקשור

22 בפברואר 2019 | מאת: | מאמרים בקטגוריה מיסטיקה

התהום העמוקה בתקשורת האנושית קיימת. אין לאדם מעצמו מספיק אהבה עצמית והוא מקצר באמון או מתקצר בקבלת מידע בתקשורת באופן קבוע.

זו תהום שהולידה חוסר רצון לתקשר לגמרי מקהות חושים מול עודף אפשרויות וכלים לעשות זאת. בלי רצון אמיתי.

 

מקורה של התהום באובדן התמימות והטלת ספק באמון. יחד עם העלמת עין לאופציה של פשרה והתגמשות בתוך מערכת אמינה. הספק הוביל להכלה מצומצמת האחד את רגשות האחר.

 

החבלה בתמימות וביכולת להקשיב היא הבסיס שמזין בחולי לצערינו כיום את רוב הפחדים וההרס העצמי. אם נפנה לחומר. המים קיימים בתוכי ובחוץ ומשמשים אותי לטיהור, ניקיון ושעשוע. האם הם באמת נקיים? מחומרים כימיים מיותרים, מזוהמת טייקונים…זהו עולם משותף לכולנו והפגיעה היא ללא הפליית דת, גזע ומין. אם כן מדוע היא גורמת לאטימות במקום לאיחוד?

 

לדוגמא: הזיהום שבאדמה שממנה שואבים אוצרות לשימוש פרטי, שותלים בתוכה זרעים מהונדסים ושאין לנו מילה בתהליך. הריחוק בהשפעה הוא לכשעצמו קצר בתיקשורת שמופעל על האזרח הרגיל ומתקבל בלי דיאלוג ולכן הוא מפעיל את הקצר שבתוכו הלאה על הסביבה שלו בגלל חוסר היכולת להודות בחוסר השליטה ובכאב שבאיבוד הסמכות.

 

מה שקורה שנוצר לחץ אינסופי לרצות את הסמכות שאני יודעת כמה היא שיקרית אבל בגלל שאני בחרתי אותה עבורי אתקרבן מולה עד סוף ימי.

אם איני יכולה להתרוקן ממתחים ע"י האחר ובמקביל אין לי סיפוק עצמי ברור שאתחיל להפעיל על עצמי ביקורת על הבעיות שלי ואתקוף את עצמי שלא במודע גם פיזית דרך מערכת העצבים אל הגוף בגלל שהבחוץ כבר ידוע כאטום לדיאלוג.

 

חלק מהפיתוי שגורם לי ולך לרצות ליצר / לשמר את התהום מגיע לדעתי מקנאת אמהות עתיקה.

רוב הנשים נתקלות בקושי ליצר תקשורת כנה לאורך זמן. למי יש ילד יותר שווה? ! הן לא יבזבזו אנרגיה סתם בלי מניע. במקביל המודעות לשקר שבחיבה מרתיע מלהתחבר. הרי אצל כולנו ביטחון עצמי הוא מרכיב מרכזי בשקט וכל אימא מודעת לך יותר מהאמא האחרת.

 

גברים חשופים לביטוי שבתהום, באיך העשייה שלהם לא מתוגמלת כהלכה. אם זה סדר או משמעת מול הקשבה ותשומת לב ומונעים מתוך רצון לתת או פחד מדחייה. הפחד מדחייה יוביל להרהורים למהות החיים וכד' במקרים רבים יובילו לאפשרות הטכנית של להתרכז כהלכה בניהול עסק ודחיית סיפוק מול יעדים ותוצאות.

בגלל התחרותיות נשים יעדיפו לסיים עימות מהר יותר ולחסוך אנרגיה של כעס וגברים מתקשים יותר בקבלת הדחייה של האגו למרות חוסר ההיגיון שבאיבוד אנרגייה בלי פואנטה. למרות שבכל אחד יש גם גבר וגם אישה.

 

למרות זאת יתכן מאד שאם נשים היו אחראיות על המשמעת העולמית כמו שהציע פרנק הרברט מחבר הסאגה: חולית, האלימות תקטן בתקשורת ומכך בעולם. אני בטוחה שהיכולת ללדת וליצור חיים או לאבד אותם תעזור לדיון של כבוד לחיים ומכך גם תהיה יותר הבנה של הצורך באהבה עם קבלת האחר כמפתח לאהבת חינם.

 

כיום האישה מייצגת יופי אבל לעיתים רחוקות היופי בעולמינו מוביל ליופי בעצמו. והסחר עבדים לא נעלם. יופי לרוב מוביל להרבה חיתיות וכיעור בדמות השומרים של אותו היופי והסחר שלו כערך ולא כאידיאל וגבול שמור ומוגן.

ייעוץ ממתקשרת – https://astrologyandmysticsonphone.com

סגור לתגובות על קצר בתקשורת האתגר בהילינג / תקשור

מאת:

מיסטיקנים אונליין ליריסז מיסטיקה בטלפון - אנחנו אתר שמאגד בתוכו עשרות מומחי רוחניות שנותנים ייעוץ בטלפון בכל הקשור לשאלות שלכם בחיים, מיסטיקנים בכירים שנותנים תשובות מיד במקום, הנומרולוג, מקצוענים עם וותק וניסיון של שנים וחלקם גם עשרות שנים, בכל תחומי הרוחניות, כמו תקשור מעולמות אחרים, תקשור, פתיחה בתהילים, פתיחה בקלפים און ליין, קריאה בכף יד, קואצ'רית רוחנית, פתיחה בספרי קודש, בדיקת זוגיות לפי הקבלה, קבלת מסרים, תקשור טלפוני, בריאות, ילדים, מזלות: דגים, ביו ארגיה, כתיבת קמעות, העברת מסרים מהמתים, גימטריה, תורת המספרים, קבלה ועוד המון מוזמנים להיכנס לאתר שלנו https://astrologyandmysticsonphone.com/

פרסם באתר כ - 3 מאמרים.

.

דילוג לתוכן