צו ראשון – הסבר על שאלון צו ברשת

21 בפברואר 2019 | מאת: | מאמרים בקטגוריה צבא וביטחון

יום הצו הראשון עורך בממוצע כ-7 שעות, במקרה הטוב. במקרה הפחות טוב, לא תספיקו לסיים את הצו הראשון ביום אחד ויזמינו אתכם ל"השלמת הליכים" ביום אחר.

במהלך יום הצו הראשון תבצעו ארבע תחנות:

תחנת אימות הנתונים – לצורך אימות נתוני משרד הפנים והרשם הפלילי, קביעת ציון ההשכלה הראשוני וביצוע מבחן לקביעת רמת העברית.

תחנת הראיון האישי – לצורך מתן הצד"כ, לבדיקת מידת ההתאמה לשירות צבאי בכלל ושירות קרבי בפרט.

תחנת מבחני הדפ"ר – לצורך בדיקת היכולת השכלית.

תחנת הוועדה הרפואית – לצורך מתן פרופיל רפואי ונפשי.

תחנת אימות הנתונים הינה תחנה העורכת 30 דקות בממוצע, תחנת הראיון האישי עורכת 35 דקות בממוצע, תחנת המבחן בפסיכוטכני עורכת שעה ורבע בממוצע ותחנת המיון הרפואי עורכת 10 דקות בממוצע. בסך הכל, ארבע תחנות, שעורכות יחד שעתיים וחצי בממוצע.

אז איך מגיעים למצב שיום הצו הראשון עורך כ-7 שעות?! התשובה לכך, היא שמעבר לתור הרגיל שיש לכל תחנה, נוצר מעין "פקק" בכניסה לתחנת אימות הנתונים כיוון שתחנה זו הייתה חייבת להיות התחנה הראשונה, עד להוספת שאלון "צו ברשת" שמחליף חלק משמעותי מתחנת אימות הנתונים ומאפשר ביצוע של התחנה גם בשלב מאוחר יותר.

כאמור, שאלון "צו ברשת" הוא שאלון שתפקידו להחליף חלק משמעותי מתחנת אימות הנתונים המתקיימת במהלך יום הצו הראשון. מהלך שצפוי לצמצם זמן המתנה רב ולכן אנו ממליצים בחום למלא אותו. השאלון מיועד לתלמידי כיתה י"א, הנמצאים לקראת ביצוע הצו הראשון והוא כולל ארבעה חלקים: אימות נתוני משרד הפנים, אימות נתוני ההשכלה שרכשתם ושאתם מתכוננים לרכוש עד סיום כיתה י"ב, מידע על משפחתכם ואפשרות לעדכן את הצבא על קיומו של אבחון דידקטי/פסיכו-דידקטי, במידה ואכן יש בידכם אבחון כזה.

למעשה, שאלון צו ברשת מחליף את החלק הראשון של תחנת אימות הנתונים (החלק הכולל את אימות נתוני משרד הפנים והרשם הפלילי), אך מותיר את החלק השני והשלישי, הלא הם קביעת ציון ההשכלה הראשוני ומבחן עברית.

שימו לב!
השאלון נסגר שלושה ימים לפני תאריך הצו הראשון. בהמשך לכך,
אם דחיתם את מועד הצו, השאלון ייפתח וייסגר בהתאם.
שיהיה בהצלחה!

אפליקציית צו ראשון – קשה באימונים, קל בצו!

מוגש כשירות לציבור על ידי צוות אפליקציית צו ראשון – קשה באימונים, קל בצו!

 

סגור לתגובות על צו ראשון – הסבר על שאלון צו ברשת

מאת:

פרסם באתר כ - 2 מאמרים.

.

דילוג לתוכן