השלמת שיניים

7 בינואר 2019 | מאת: | מאמרים בקטגוריה רפואת שיניים

אזור השיניים והפה הם אזורים רגישים במיוחד, והחבלות באזור הזה משפיעות באופן מיידי על המראה שלנו. על פי הסטטיסטיקות, במהלך החיים כל אדם רביעי נחבל בשיניו, כשהגורמים העיקריים לחבלות הם תאונות דרכים, נפילות, חבלות ספורט או קטטות. לרוב יהיו אלו ילדים ובני נוער שיפגעו, אך בלא מעט מקרים – גם מבוגרים סובלים מחבלות. כדי לטפל במצב, חשוב לבצע השלמת שיניים במגוון דרכים – יישור שיניים פנימי, שיניים תותבות קבועות או דרך השתלת שיניים. סובלים מחבלות? המומחים לרפואת שיניים כאן כדי להסביר לכם כל מה שעליכם לדעת בדרך לריפוי מושלם וטיפול השלמת שיניים.

למה גורמת חבלה בשן?

חבלה בשיניים, הנגרמת כתוצאה ממכה חזקה בלסת, בסנטר או בשיניים, עלולה לגרום לשבר בזגוגית השן, שברים בשורש השן, שברי כותרת, שבר של העצם שתפקידה להחזיק את השיניים או אף לגרום ליציאת השן מהמכתשית עליה היא יושבת.

מה עושים?

הצעד הראשון במקרה של חבלה בשן הוא לקבל טיפול עזרה ראשונה בו יערך צילום פנורמי לשיניים ותיקבע חומרת הפגיעה. פעמים רבות טיפול החרום מסייע להצלת השן וחוסך זמן רב, כאבים ועגמת נפש. בשלב הבא יש לשקול האם יש מקום לפנות לתהליך דנטלי של השלמת שיניים. כאן אנחנו נכנסים לתמונה.

מהן אפשרויות השלמת שיניים?

במקרה בו השן נשברת, חשוב לפנות לרופא שיניים מומחה לאבחון ואיתור דרכי טיפול מיטביות. בשלב הראשוני יתבצע צילום פנורמי לשיניים, ולאחר מכן תיקבע דרך ההשלמה הטובה ביותר. את השן ניתן להשלים באמצעות ציפוי חרסינה מלאכותי, באמצעות כתר חרסינה ובמקרה בו מוך השן לא נפגע – ניתן להשלים את השן החסרה גם באמצעות \"קומפוזיט\", חומר מיוחד בגוון הטבעי של השן. במקרים אחרים, ייתכן ויהיה צורך בהתחלת טיפול יישור שיניים פנימי במקביל להליך השלמת השיניים, פניה להתקנת שיניים תותבות קבועות או טיפול אחר – בהתאם לחומרת המצב.

אל תזניחו טיפול שעשוי להיות פשוט ומהיר כי רופא שיניים כאן בשבילכם, עם דרכי הטיפול המתקדמות ביותר, אפשרויות השלמת השיניים האיכותיות ביותר בהתאם למצבכם והטיפול המיטבי עבורכם – לחיוך המושלם!

סגור לתגובות על השלמת שיניים

מאת:

פרסם באתר כ - 13 מאמרים.

.

דילוג לתוכן