מה אפשר לעשות עם מגשי אירוח?

18 בדצמבר 2018 | מאת: | מאמרים בקטגוריה עסקי מזון

נתחיל מההתחלה, מהם מגשי אירוח?

מגשי אירוח הם מגשים המגיעים עם כל טוב עליהם, אם זה חלבי, בשרי, ירקות חתוכים, פירות העונה, סושי ועוד.

בכל מגש כזה, תמצאו אוכל טרי ואיכותי אשר מגיע ישירות אליכם מבלי לזוז מהמקום, המגשים מגיעים ארוזים בקרטון עם ניילון נצמד, לכם נשאר רק להוריד את הניילון ולהגיש לשולחנות.

אז אחרי שהבנו מהם המגשים האלו, נעבור לשאלה, מה אפשר לעשות עם מגשי אירוח?

  1. אירועים באולם אירועים – כן כן, כמו שאתם רואים, עם המגשים ניתן להשתמש גם באירועים אשר מתקיימים באולמות או גני אירועים, יש אולמות אשר לא מספקים שירותי אוכל באולם ואתם צריכים לדאוג לחברת קייטרינג חיצונית אשר תספק לכם את זה, פה נכנסים מגשי האירוח לעזרת הלקוח.
  2. אירועים בטבע – רבים מן האנשים בוחרים לעשות אירועים בטבע משלל סיבות, נושא האוכל הוא נושא חשוב כאשר נעשה אירועים בטבע, גם כאן, מגשי האירוח מגיעים לעזרתנו ומספקים לנו פיתרון קל ונגיש.
  3. הרמת כוסית – אירועי הרמת כוסית מאופיינים באוכל ושתייה בחברה, את האירועים בדרך כלל יחגגו עם אוכל "נדוש" כמו ביסלי ושאר חטיפים, אך יש אפשרות לשדרג את האירוע הזה ולהזמין מגשי אירוח להרמת כוסית.
  4. ארוחה משפחתית – גם לארוחה משפחתית תוכלו להשתמש במגשים הללו, אם יש לכם הרבה מוזמנים, מגשי אירוח נותנים פתרון ומענה מלא לכל צרכי האוכל של המשפחות.

בחירת ספק למגשי אירוח היא משימה לא קלה אך לא פשוטה, אך חשוב לשים לב לדברים חשובים כגון: ותק פעילות של החברה, האם יש תעודת כשרות, באילו חומרי גלם הם משתמשים, האם המחיר משקף מה שמקבלים ועוד.

סגור לתגובות על מה אפשר לעשות עם מגשי אירוח?

מאת:

פרסם באתר כ - 17 מאמרים.

.

דילוג לתוכן