מתי תשלמו ביוקר על המצבר שלכם?

17 בדצמבר 2018 | מאת: | מאמרים בקטגוריה כלי רכב

אין נהג שהיה מוכן או רוצה לשלם ביוקר על המצבר שלו. עם זאת, ישנם נהגים שבתום או בעקבות מצוקה, נאלצים לשלם לא מעט כסף על שירות של החלפת המצבר. דעו גם אתם מה עליכם לעשות בכדי להיות צרכנים נבונים.

כש"נוסע תמים" יציע לכם החלפה כשנתקעתם:

לא אחת פורסמו כותרות על כך שישנן חברות השולחות נהגים לנסוע על כביש 6. המטרה של אותן החברות? לזהות נהגים שנתקעו עם הרכב שלהם, לנצל את המצוקה הרגעית שלהם ולהציע להם להחליף את המצבר בעלות גבוהה מזו הנדרשת על ידי החברות האמינות. כל נהג שנתקע בדרך רוצה לסיים את האירוע שיוצר אי נוחות גדולה כמה שיותר מהר, כך שיוצא מצב שאותם הנהגים אכן משלמים על החלפת מצבר לאותן החברות. בפעם הבאה, תוכלו פשוט לדבר עם נציגי חברה המציעה שירות של מצבר לרכב עד הבית.

כשתעבדו עם חברה לא אמינה ולא מקצועית:

לעתים, אתם לא צריכים להתקע באמצע הדרך בכדי לגלות ששילמתם ביוקר. יותר ויותר נהגים כיום דבקים בשיטה של השוואת מחירים לפני שהם רוכשים את המצבר. במידה ולא ביצעתם השוואה בין מגוון חנויות? אתם עלולים למצוא עצמכם משלמים עשרות אחוזים יותר ממחירי המחירון ההוגנים של המצברים. לצד חנויות המצברים המוכרות שמציעות דילים משתלמים למאות נהגים בכל יום, גם ישנן חברות שגובות מחירים גבוהים מאד ומנצלות את חוסר הידע של הנהגים.

כשלא תתחזקו אות המצבר ותחליפו אותו בטרם עת:

ולפעמים, אתם אלו שגורמים לעצמכם לשלם ביוקר. איך זה קורה? המצבר החדש שלכם יכול לתת לכם ולרכב שלכם שקט של לפחות שלוש שנים, כאשר עם מותגים נבחרים תוחלת החיים עולה ומגיעה גם לכ-4 שנים. בכדי לנצל את תוחלת החיים של המצבר, אתם נדרשים לדבוק בשגרת תחזוק פשוטה הכוללת את בדיקת המצבר חזותית אחת לחודשיים, למלא מים מזוקקים במקרים הנדרשים, להגיע לבדיקה אחת לחצי שנה אצל המוסך המטפל ולהיות קשובים לרעשים לא שגרתיים מכיוון המצבר. אתם מתעלמים משגרת התחזוק? סביר כי תצטרכו להחליף את המצבר בטרם עת.

סגור לתגובות על מתי תשלמו ביוקר על המצבר שלכם?

מאת:

פרסם באתר כ - 204 מאמרים.

.

דילוג לתוכן