מזנונים ושולחנות סלון

27 בנובמבר 2018 | מאת: | מאמרים בקטגוריה עיצוב פנים

מאז ומעולם, מזנונים ושולחנות סלון שימשו כהתקני האחסון ועזרי הישיבה העיקריים בחדר האורחים. ככאלו, חשוב מאד לדעת כיצד לבחור אותם כך שיתאימו באופן מיטבי לבית שלכם. לכן, החלטנו לספק לכם מספר עצות אטרקטיביות בנושא מזנונים ושולחנות סלון, כך שגם תהיה תאימות בין המזנון לבין השולחן ברמה העיצובית, וגם תיהנו להשתמש בהם ברמה הפרקטית.

תאימות בין עיצוב המזנון לעיצוב השולחן

את התאימות בונים דרך הספות והכורסאות הקיימות שלכם בסלון. השולחן חייב, מטבע הדברים, להתאים בעיצובו לספות ולכורסאות משום שאלו הדוממים הכי קרובים לו בסלון מבחינה פיזית. מאידך, השולחן צריך להתאים גם למזנון, ולכן תכנון על פי העיצוב של הספות והכורסאות הוא בדיוק מה שנדרש על מנת שנוסחת העיצוב הסופי שלכם תהיה מניבה ללא גבולות. התייעצו עמנו כיצד מתאימים שולחן ומזנון על פי הספות והכורסאות שלכם.

תאימות פונקציונלית: כיצד לבחור שולחן ומזנון שיגרמו לכם לחוש בנוח?

לשם כך, חשוב להכיר היטב את גודל החדר שלכם, ולהסתמך עליו. בחירת מזנון קטן ושולחן נמוך ממד עבור חדר קטן תהיה אידיאלית, בעוד שההפך: בחירת שולחן ומזנון גדולים לחדר גדול תהיה גם כן במקומה, אך במקרה כזה חשוב לתכנן מה עוד אתם רוצים לראות בחדר, והאם יש תכולות נוספות שגם להן צריך להקדיש משאבים, כמו למשל כוננית ספרים. כך או כך, תאימות פונקציונלית תושג על פי השטח הפנוי המקסימלי בחדר, ועל סמך בחירת התקנים עם רכיבי פתיחה והזזה נוחים.

שונות

חשוב להסתמך רק על חומרי ייצור איכותיים. חשוב להסתמך רק על עיצובים המתאימים באמת ובתמים לחדר כסביבת מגורים גדולה: אין להסתפק רק במראה הכורסאות והספות כנלמד בפתיחה: זו רק תחילת הדרך בעיצוב הבית שלכם עם שולחנות ומזנונים לסלון. כמו כן, חשוב לעקוב מקרוב אחר השינויים במחירים המוצרים, ולדבוק בחנויות אצלן המחיר אטרקטיבי. הוא יכול להיות זול יותר מכמה סיבות: התכולה עומדת להישלח למחלקת עודפים, מבצעי סוף עונה, מבצעי חג וכד'. חשוב להישאר מעודכנים בכל עת עם פורטל הרהיטים על מנת להגיע לעסקאות הריהוט הכי משתלמות.

פנו אלינו למידע נוסף על מזנונים במבצע ושולחנות סלון מכל הסוגים, ועבור כל בית!

 

סגור לתגובות על מזנונים ושולחנות סלון

מאת:

פרסם באתר כ - 82 מאמרים.

.

דילוג לתוכן