אחסון לוורדפרס

18 באוקטובר 2018 | מאת: | מאמרים בקטגוריה קידום אתרים

רבים מעדיפים להשתמש במערכת וורדפרס כדי לבנות את האתר שלהם ולא בכדי. מדובר באחת הפלטפורמות הטובות ביותר לבניית אתר אינטרנט. ראשית, היא ידידותית למשתמש ומתאימה גם למי שאין לו רקע נרחב במחשבים. שנית, למערכת יש שורה ארוכה של תבניות עיצוב איכותיות המתאימות לכל סוג עסק וכן תוספים מרהיבים שנועדו לשפר את הביצועים באתר. כעת, נותר רק לבחור אחסון וורדפרס שישמש כבסיס לאתר שלכם.

מדוע חשוב לבחור אחסון שיהיה מותאם לוורדפרס

אם בחרתם לעבוד עם מערכת וורדפרס חשוב לחבר אליה אחסון שיהיה מותאם עבורה. אחסון וורדפס צריך להתאים למערכת מכמה סיבות:

  • משפרים את מהירות האתר – אתר המתאים לוורדפרס לא יסבול מבעיות בקוד ויהיה מהיר יותר. מהירות טעינת האתר שלכם חשובה משתי סיבות עיקריות. ראשית, גוגל אוהבת אתרים מהירים ומעדיפה לקדם אותם על פני אתרים אחרים. שנית, אתר מהיר משפר את חוויית המשתמש. גולשים אוהבים אתרים מהירים, וסביר להניח שהם לא יחכו עד שהאתר שלכם ייטען. הם פשוט ימשיכו הלאה.
  • עניין של אבטחה – אתרי וורדפרס, כמו אתרים רבים בארץ ובעולם, הפכו למטרות תקיפה נפוצות עבור ההאקרים. האקרים משכללים את דרכי הפעולה שלהם ועושים כל שביכולתם על מנת לפגוע באתרים ולהפילם. חברת אחסון המתאימה את שירותיה למערכת ההפעלה של וורדפרס, דואגת לאבטח את האחסון ולבצע סריקת נוזקות ומניעת התקפות DDos.
  • התקנה פשוטה ומהירה – אחסון וורדפרס מאפשר התקנה קלה ומהירה של האתר. כך שאתם יכולים לחסוך זמן יקר וכבר להתחיל לעבוד על האתר שלכם בתמורה.

מדוע דווקא לינוקס?

כאשר בוחרים אחסון רבים מתלבטים בין שרת ווינדווס לשרת לינוקס. ובכן, אם החלטתם להשתמש במערכת וורדפרס, לינוקס הוא התשובה הנכונה. העניין הוא שוורדפרס היא מערכת הפועלת על קוד פתוח אשר כתובה בשפת התכנות PHP. שפה זו תומכת במסד הנתונים MySQL. משום כך, יש צורך למצוא שרת אשר תומך הן ב-PHP והן ב-MySQL. שרתי לינוקס מתאימים יותר מבחינה זו, ולכן הם השרתים הטובים ביותר עבור אחסון וורדפרס. כמובן, לפני שאתם מחברים את האתר, יש צורך לבחור בחברה טובה לאחסון אתרים אשר מספקת שירותי אבטחה ותמיכה 24/7.

סגור לתגובות על אחסון לוורדפרס

מאת:

פרסם באתר כ - 8 מאמרים.

.

דילוג לתוכן