מערכות קולנוע ביתיות

14 באוקטובר 2018 | מאת: | מאמרים בקטגוריה צרכנות וקניות

במשך שנים, מאז המצאת הקולנוע, היה ברור לכולם כי ככל שהטכנולוגיה תתקדם יותר כך קרב היום שבו אדם יוכל ליהנות בביתו מכל האיכויות אשר נמצאות בעולם הקולנוע באמצעות מערכת קולנוע ביתי. התחום הזה של בידור ביתי אל מול בתי הקולנוע הוא לא אלא מלחמה של ממש, בה בתי הקולנוע נלחמים על קיומם.

נכון, קולנוע ביתי, על אף חידושיו שאותם נסקור בהמשך, עדיין רחוק מלהכריע את בתי הקולנוע במלחמה הזו. אנשים רבים, אפילו כאלה שמחזיקים בבית מערכת קולנוע ביתי, נהנים לצאת לבתי הקולנוע ורואים בכך בילוי משפחתי, מה גם שעדיין ישנם יתרונות משמעותיים לצפייה בסרט בקולנוע לעומת באמצעות מערכות קולנוע ביתיות.

למעשה, יתרונות בתי הקולנוע מסתכמים בגודל. המסך הוא ענק, בהשוואה למסך הכי גדול שניתן לרכוש במסגרת מערכת קולנוע ביתית. מערכות הסאונד בבתי הקולנוע הן מהמתקדמות בעולם עם איכות צליל סראונד בטכנולוגיית דולבי דיגיטל. בתי הקולנוע מהדור החדש מכילים כיסאות נוחים, מרווחים, עם הרבה מקום לרגליים ומקום להנחת כוס השתייה. היתרון הכי גדול על פני מערכות קולנוע ביתי הוא כמובן סרטים חדשים בלעדיים לבתי הקולנוע ורק בעוד כמה חודשים יעברו למחלקת ההשכרות הביתית.

אם נסקור את יתרונות מערכת קולנוע ביתית נבין שהיא יכולה להשיב מלחמה שערה על כל אחד מהיתרונות של בתי הקולנוע. בנושא הגודל – אין צורך במסך ענק כל כך כשמדובר בסך הכל בבית. מערכות קולנוע מכילות היום מסכים בגדלים ואיכויות אשר בהחלט מספיקות לצפייה איכותית בבית. כנ"ל לגבי הסאונד, שגם מערכות קולנוע ביתיות מצויידות בטכנולוגיית הדולבי דיגיטל. מקום לרגליים? מה יותר נוח מישיבה בסלון שלך? סרטים חדשים? נכון, עדיין יתרון משמעותי לבתי הקולנוע, אם כי קיימת אפשרות (לא חוקית, חשוב מאוד להדגיש) של הורדת סרטים מהאינטרנט במתכונת פיראטית שמפרה זכויות יוצרים בצורה גסה.

סגור לתגובות על מערכות קולנוע ביתיות

מאת:

פרסם באתר כ - 82 מאמרים.

.

דילוג לתוכן