אסלות תלויות – כל המידע

6 באוגוסט 2018 | מאת: | מאמרים בקטגוריה בנייה ושיפוצים

עיצוב בוטיק בחדר השירותים, המלתחות או בחדרי אמבטיה בהם מותקנות אסלות – מתקבל כאשר הן תלויות. נוסח עיצוב זה נקרא עיצוב מינימליסטי, וזאת משום שהוא מכיל מעט פרטים, ועוד בצורה מלוטשת ומעוצבת שתגרום לכם להתרגש בכל פעם שתתבוננו במוצר. האסלות מגיעות ללא תושבת תחתונה, וללא מכל גלוי. אתם רואים אך ורק את גוף הישיבה, ותו לא. המכל מותקן בתוך הקיר, והחלק היחיד שחשוף הוא כפתור הורדת המים של הניאגרה. בדרך זו אתם מקבלים תא שירותים מינימליסטי, יפה ומעוצב למשעי.

בחירת האסלה התלויה המומלצת ביותר

אנו ממליצים לבחון את האסלות שאתם קונים בהתאם לפרספקטיבה של החדר. אם החדר קטן, צפוף, מכיל מעט פריטים ומתבסס על שטח קטן במבחן התוצאה, אתם צריכים אסלה מה שיותר דקה, כלומר כזו שהמרחק בין גוף הישיבה לחלק התחתון הוא מינימאלי. בכך, אתם מתאימים את האסלה לחדר במדויק ולא יוצרים בו מיקוד עודף לכיוונהּ. מנגד, כאשר החדר מאד גדול, המהלך המתבקש הוא לבחור בדגם העבה ביותר, זה אשר המרחק מגוף הישיבה לחלק התחתון הוא יותר גדול ועל כן יוצר גוף-אסלה יותר עבה. בדרך זו אתם מגשימים בחירת אסלות תלויות מעוצבות בהתאמה ממשית לחדר המיועד.

יתרונות האסלה התלויה

קומפקטית, מציגה למתבונן רק את החלקים שהוא צריך, נוחה לשימוש ומכילה מנגנון הדחה קל ופשוט להפעלה. אסלות מעוצבות תלויות הן ללא ספק מהרכיבים המעוצבים ביותר בחדר האמבטיה, בשירותים או במלתחות. עיצובם מקנה רעיונות נוספים בתחום המינימליזם, למשל שילוב ברז קיר חצוב עם ידיות גלויות בלבד.

מעיין הגבס – אסלות מעוצבות תלויות לכל חדר רחצה, תא שירותים או מלתחה

האסלות התלויות של חברת "מעיין הגבס" מגיעות במבחר עיצובים, כאשר המפריד ביניהם הוא בעיקר העובי של החלק התלוי, הווי אומר – המרחק מהחלק התחתון לגוף הישיבה. אסלות תלויות מעוצבות המתאימות לחדריכם – מומלץ לבחור באמצעות הדמיית מחשב, או להיעזר במומחים של מעיין הגבס. בכך, אתם מבטיחים לעצמכם אסלות תלויות מן המעלה הראשונה שישתלבו באופן חסר תקדים בחדר שלכם, כשהן מתאימות בדיוק להוואי העיצובי שלו. באמצעותנו, תוכלו להגשים חלום ולבחור אסלות תלויות בעלות עיצוב בוטיק שיתאימו לכל סוגי חדרי המלתחה באשר הם.

 

סגור לתגובות על אסלות תלויות – כל המידע

מאת:

פרסם באתר כ - 82 מאמרים.

.

דילוג לתוכן