היתרונות של קיר אקוסטי במשרד גדול

2 באוגוסט 2018 | מאת: | מאמרים בקטגוריה ניהול ואחזקת מבנים

מה היתרונות של קיר אקוסטי במשרדים גדולים ואיך אפשר להשתמש בפתרון זה בצורה יעילה?

אחד החסרונות בעבודה במשרדים גדולים, זו המולת האנשים העוברים במקום והרעש שנוצר. ההמולה יכולה להיות בעקבות מספר העובדים הרב שיש במשרד, או כשמדובר במקום הנותן שירות לקהל. גורם נוסף שיכול ליצור רעש רב זו קרבה לכביש סואן או למפעל תעשייתי. כשיש רעש קשה להתרכז ולבצע את העבודה כמו שצריך, ומצד שני, אי אפשר לבנות חדר לכל עובד, לכן נדרש פתרון יצירתי. חברת יהודה יבוא ויצוא מציעה לכם פתרון מושלם.

בנייר קיר אקוסטי

הבנייה של קיר אקוסטי נועד כדי לספוג רעשים ולבודד אותם משאר חלקי המתחם. לשם כך משתמשים בחומרי בידוד שונים, כמו צמר סלעים, צמר זכוכית ומלמין. החומרים הללו מאופיינים בעמידות גבוהה וביכולת לבודד מפני רעשים וחום, ולכן הם אידיאליים לצורך בניית קירות אקוסטיים.

יש מספר אפשרויות לשילוב קירות אקוסטיים בחלל המשרד. האפשרות הראשונה היא לבצע חלוקה פנימית של המרחב לחדרים קטנים, שישמשו כמשרדים, וביניהם לבנות קירות אקוסטיים. אפשרות זו לא תמיד מעשית, בעיקר אם מדובר במשרד קטן יחסית או בעסק העובד בשיטת ה open space. במקרים כאלו האפשרות הטובה ביותר היא ליצור קירות אקוסטיים לעמדות עבודה אישיות, כדי לאפשר לכל עובד לבצע את משימותיו על הצד הטוב ביותר, ללא הפרעות והסחות דעת. כדי שהתועלת של הקיר תהיה גבוהה והוא אכן יצליח לבודד את הרעשים, צריך לדעת באילו חומרים להשתמש וכיצד להתאים את הקיר הנכון לחלל הקיים. זו בדיוק המומחיות שלנו.

רוצים לעבוד בשקט? חברת יהודה יבוא ויצוא מציעה לכם פתרונות מותאמים אישית של קירות אקוסטיים מעוצבים. לקבלת הצעת מחיר חייגו 03-6508105 או השאירו פרטים באתר ונשמח לחזור אליכם בהקדם.

 

סגור לתגובות על היתרונות של קיר אקוסטי במשרד גדול

מאת:

פרסם באתר כ - 31 מאמרים.

.

דילוג לתוכן