קורס SAT – מה כדאי לתושבי ישראל להביא בחשבון

3 ביולי 2018 | מאת: | מאמרים בקטגוריה הוראה

מה ישראלים צריכים לדעת על SAT ומתי הם נדרשים לעבור אותו? כיצד אפשר להתכונן למבחן מן הסוג הזה? מה הדגשים העיקריים עבור מי שאינו דובר אנגלית ברמת שפת אם?

מבחן SAT משמש מוסדות אקדמיים בארצות הברית לטובת הערכה לימודים של מועמדים. SAT דומה למבחן הפסיכומטרי, אך הוא נערך מטבע הדברים באנגלית. כל בחינה כוללת כ-200 שאלות שמחולקות ל-10 פרקים בתחומי כתיבה, מתמטיקה וקריאה והציון הסופי נע בטווח של 200-800 נקודות.

מבחינת ישראלים רבים, SAT הוא כלי משמעותי לשיפור סיכויי הקבלה למוסדות אקדמיים מובילים בארצות הברית. למרות שזה לא הפרמטר היחיד שבו משתמשים במכללות ואוניברסיטאות על מנת לסנן בין מועמדים, ציון גבוה עשוי להבטיח קבלה לתואר ראשון או שני כאשר הוא מלווה בקורות חיים, מכתבי המלצה וגיליון ציונים מבית הספר.

הבעיה היא ששליטה בסיסית ברמה האנגלית לא מספיקה על מנת לעבור את המבחן ולהוציא ציון SAT גבוה. ישראלים צריכים לשלוט ברזי השפה ברמה גבוהה, להבין את הניואנסים סביב השאלות בתחומי הכתיבה והקריאה ובמקביל להחזיק ביכולות מוכחות בכל הנוגע למתמטיקה, אלגברה, גאומטריה, הסתברות ונושאים נוספים.

על אף הקשיים, גם ישראלים יכולים לעבור בהצלחה את המבחן באמצעות הכנה יסודית ומוקפדת. הדגש העיקרי עבור ישראלים שאינם דוברים אנגלית ברמת שפת אם צריך להיות על שכלול יכולות השפה, במקביל ללימודים תאורטיים בשאר הנושאים. כמו כן, קורס SAT ברמה גבוהה יעניק לתלמידים ישראלים בטוחים ויספק עבורם ידע קונקרטי להתמודדות עם הקשיים שמאפיינים מבחן SAT.

מומלץ להשקיע זמן בבחירת קורס SAT המספק הכנה מקיפה – ולתת עדיפות למקום עם המון ניסיון. הניסיון משמעותי בהכנה למבחן והוא קובע עד כמה המרצים מכירים את הדרישות של הבחינה הפסיכומטרית באוניברסיטאות ומכללות בארצות הברית.

סגור לתגובות על קורס SAT – מה כדאי לתושבי ישראל להביא בחשבון

מאת:

פרסם באתר כ - 31 מאמרים.

.

דילוג לתוכן