5 יתרונות בולטים של ספרינקלרים נסתרים

23 במאי 2018 | מאת: | מאמרים בקטגוריה בניה שיפוצים ונדל"ן

אם אתם מחזיקים במשרד, במפעל פרטי, במוסד – כמנהלים שכירים, וכד' – עליכם לדאוג להסדיר מערכות ספרינקלרים וכיבוי אש. הדרישה הנה דרישה חוקית שגם נוסחה במכון התקנים. מדוע רצוי שיהיו אלו ספרינקלרים נסתרים, ומה הם יכולים לעשות בשבילנו?

המערכות הותקנו – עיצוב המבנה נשאר זהה

כשמערכות כיבוי אש מותקנות בגרסה גלויה, המשמעות היא שצינורות מתכתיים אדומים פרוסים על התקרה ומהם יוצאים ספרינקלרים. זה לא מראה מאד מלבב, אבל מי שהסתובב במעונות סטודנטים באוניברסיטאות יכול היה לראות את זה על התקרות במסדרונות ובמועדוניות. אם יש לכם משרד מפואר שאתם רוצים לשמור על היוקרה שלו, אתם יכולים להתקין מוצרים באותה רמה בדיוק, רק שאף אחד לא יראה שיש לכם אותם. פרצה שריפה? הספרינקלר הנסתר יישלף החוצה ויפיץ מים לעבר מקורותיה.

שומרים על הרכיבים מוונדליזם

ספרינקלרים גלויים עלולים להיות חשופים לנזקים של עוברי אורח. ספרינקלרים סמויים יישראו סמויים מהעין ואף אחד לא יכול להגיע אליהם. (וביננו, בעת שריפה כשהם יהפכו לגלויים כנראה שאף אחד גם לא ירצה לנסות).

מצטיינים בלחץ מים

בהשוואה לרוב דגמי ספרינקלרים גלויים, לחץ מים של ספרינקלרים נסתרים נחשב גבוה בהרבה, מה שיתרום לכיבוי מהיר יותר של כל דליקה.

עמידים לאורך זמן

ספרינקלרים אלו, בשונה מהרבה ספרינקלרים גלויים יכולים להישאר עמידים לאורך זמן רב מאד (אלא אם שונה התקן ותצטרכו להחליף כמובן).

מאפשרים השתלבות במערכת צינורות או כבודדים

שלא כמו ספרינקלרים גלויים, אותם אפשר להתקין רק במסגרת הטמעת 5-10 צינורות אדומים לפחות, ספרינקלרים סמויים ניתן להטמיע כבודדים, ולעתים אחד PER מבנה.

תעשיות מיגון – הספקים שלכם עבור ספרינקלרים

בחברת תעשיות מיגון תוכלו להיחשף למגוון רחב של ספרינקלרים נסתרים, מתזים סמויים ופלאי טכנולוגיה נוספים בתחום כיבוי האש. עבור ספרינקלרים תקן רשמי הוא הדבר היחיד שמנחה את נציגי החברה, ולכן הזמנה מאתנו תקנה לכם מערכת בטוחה ויציבה ביותר. עבור ספרינקלרים מחיר משתנה בהתאם לעוצמת לחץ המים והפונקציות שלו. אנו נעשה אצת המרב והמיטב בשביל שמערכות כיבוי אש שלכם יעלו מינימום ויספקו מקסימום. בואו להתקין מערכות כיבוי אש מתקדמות משולבולת ספרינקלרים סמויים ותיהנו מ- 100% מיגון אש.

סגור לתגובות על 5 יתרונות בולטים של ספרינקלרים נסתרים

מאת:

פרסם באתר כ - 82 מאמרים.

.

דילוג לתוכן