קטנוע יד 2 בחברת מוטו

10 במאי 2018 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אופנועים

רכישת קטנוע יד 2 בישראל

 

רכישת קטנועים 2 יכולה להיות עסקה משתלמת למדי מבחינה כלכלית בשל העובדה כי קטנוע חדש מאבד מערכו תוך זמן קצר לאחר הרכישה. ככל שתחזיקו קטנוע זמן רב יותר, כך דעו כי מדובר בכלי תחבורה מרכזי אשר ילווה אתכם לאורך זמן רב.

 

חשוב שתדעו להבחין בין היתרונות והחסרונות של רכישת קטנוע יד 2

 

בדומה לכלי תחבורה אחרים שאינם חדשים, כך גם רכישת קטנוע יד 2 כוללת יתרונות וחסרונות אשר חשוב להבחין בהם על מנת לבצע את הרכישה באופן מושכל. במסגרת רכישה מטעם יד שנייה ניתן למצוא קטנועים איכותיים. במסגרת רכישה מטעם יד 2 ניתן לרכוש תוספות במחירים נוחים החל ממגן רוח, אזעקה או מנעולים. עם זאת במסגרת רכישה ביד 2 יש סיכון באשר למצב הטכני של הקטנוע וכן באשר לזהותו של המוכר.

 

כיצד תוכלו להתגבר על החסרונות

 

אם החלטתם לרכוש את הקטנוע מיד 2 תוכלו להתגבר על החסרונות השונים באמצעות תחקיר מעמיק וכן באמצעות רכישת קטנוע מיבואן- הרכישה מהיבואן מקטינה את הסיכונים בשל העובדה כי העסקה מתבצעת מול היבואן. יתרה מכך העסקה עימו מאפשרת לכם  לבצע הסדר תשלומים וההמלצה היא לבדוק את הסדר התשלומים שלכם מול הבנק ונסו להתמקח על התנאים החל מריבת ומספר תשלומים. בעת הרכישה ההמלצה היא לעמוד על המשמר ולא לבצע רכישה בעיניים עצומות ולא לוותר על הבדיקה בתשלום.

 

בצעו ניהול סיכונים באשר לרכישה

 

גם כאשר הסיכון נמוך, הרי הוא קיים ולכן טרם הרכישה חשוב מאד לבצע ניהול סיכונים. יש חשיבות רבה להיות מודעים לסיכונים השונים ולתאם ציפיות. בעת רכישה ביד 2 קיים סיכון גבוה יותר ולכן חשוב מאד להיות עם היד על הדופק.

 

בצעו סקר מקיף

 

על מנת לבחור את המקום הטוב ביותר לרכישה ההמלצה היא לא לנוח על זרי הדפנה אלא לבצע סקר מקיף בקרב מקומות שונים המציעים למכירה קטנוע דגם יד 2. ההמלצה היא לא להסתפק רק בשיחת טלפון אלא להגיע למקום ולשוחח עם הבעלים ולראות את הדגמים השונים. בשיחת טלפון אי אפשר להתרשם ולראות האם מדובר במקום בו מוכרים דגמים איכותיים ולכן חשוב מאד להגיע למקום.

כתבה באדיבות חברת מוטו מכירת קטנועים

סגור לתגובות על קטנוע יד 2 בחברת מוטו

מאת:

פרסם באתר כ - 19 מאמרים.

.

דילוג לתוכן