מעצב פנים – ועיצוב של הבית הראשון שלנו

30 ביולי 2015 | מאת: | מאמרים בקטגוריה עיצוב פנים

מזל טוב! בשעה טובה רכשתם את הבית הראשון שלכם. הצלחתם לחסוך מספיק כסף בשביל שתהיה לכם בעלות פרטית על בית שכולו שלכם. אך מה הופך בית לבית? ואיך אנחנו יכולים להפוך מבנה סטנדרטי של 4 קירות לבית האישי שלנו? למקום בו נרגיש בנוח לבנות את חיי המשפחה שלנו בבטחה וברוגע? עיצוב פנים הבית הראשון שלנו יכול להתברר כמשימה לא פשוטה ואפילו כמשימה מתעתעת. מעצב פנים איכותי יוכל לסייע לנו לעצב את הבית שלנו כך שהוא באמת יהיה הבית שלנו ולא סתם עוד מבנה בחיים שלנו. המעצב ידע להעניק לבית שלנו תחושה של חום ואהבה. הוא ידע לעצב את הבית לפי מה שאנחנו צריכים ורוצים, אוהבים ומעדיפים.

מעצבי פנים – ועיצוב בהתאמה אישית של הסלון שלנו

מעצבי פנים יכולים לסייע לנו לעצב את סלון הבית שלנו כך שיהיה לו אופי. אם אנחנו רוצים שהסלון בבית הראשון שלנו יהיה סלון ייחודי ולא סתם חלל שיש בו שתי ספות, שולחן קפה וטלוויזיה כדאי לנו לשכור מעצב פנים איכותי שיסייע לנו להעניק אופי ותוכן לחלל זה. מעצב הפנים ידע להמליץ לנו באיזה צבע כדאי לנו לצבוע את הסלון ואיזה סוג ריהוט הכי יתאים לו. המעצב ידע להמליץ לנו עם כדאי לנו לקנות ספות מעור או מבד והוא ידע לסדר את הרהיטים בחלל כך שהן ישרו אווירה של מרחב ושל זרימה. חשוב מאוד להקפיד שהעיצוב של הסלון שלנו יתאים למה שאנחנו אוהבים ושהוא יהיה אסתטי ונעים לא רק למראה אלא גם למגורים במשך חיי השגרה שלנו.

עיצוב בתים – למה כל בית צריך עיצוב אחר?

עיצוב בתים הוא דבר נוסחתי. אין נוסחה אחת ויחידה לעיצוב נכון ויפה של בית. אם אנחנו רוצים שהבית שלנו יהיה מקום יפה וייחודי אנחנו צריכים להבין שכל בית הוא ייחודי בגלל האנשים המיוחדים שגרים בו. כל בית צריך בהכרח עיצוב אחר בגלל שגרים בו אנשים אחרים בעלי תחומי עניין שונים, צרכים שונים ואופי שונה. בית שיתאים לאדם א' לא יתאים גם לאדם ב' אפילו אם הם תאומים זהים. בעיצוב של הבית חשוב להתחשב באופנה ובטרנדים אבל יותר חשוב להתחשב באנשים שרוצים לגור בו. חשוב לעצב בתים בצבעים נעימים ובהירים. כדאי לא להעמיס את החפצים שיש בהם ולבחור בקפידה את פרטי הריהוט והקישוטים לקירות ולחדרים השונים – כך שהעיצוב במבנה יהפוך את האווירה בו לאווירה של בית שחיים בו אנשים.

סגור לתגובות על מעצב פנים – ועיצוב של הבית הראשון שלנו

מאת:

סטודיו מג'נטה אינטריורס מתמחה בעיצוב פנים לבתים פרטיים, משרדים ועסקים בישראל. אנו מזמינים אותך ליצור עימנו קשר לתיאום פגישת ייעוץ ללא כל התחייבות מצידך.

פרסם באתר כ - 7 מאמרים.

.

דילוג לתוכן