מה אתה נועל כשאתה קם בבוקר

23 באפריל 2018 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אופנה

אנו משתמשים בהם שעות רבות במהלך היממה, הן נושאות אותנו ומאפשרות לנו להגיע ממקום למקום ואנו סומכים עליהן בעיניים עצומות. מדובר כמובן על כפות הרגליים שלנו. נעלי עבודה הן הדרך שלנו להגן עליהן במהלך שעות העבודה המרובות. ככל שמדובר על עבודה שכרוכה בעמידה ממושכת, טיפוס, ריצה או אפילו שהייה במקומות מסוכנים ניתן להניח שנרצה להגן עליהם מפני הסכנות שטמונות במקום העבודה שלנו.

אילו סוגים של נעליים יש?

על מנת לסבר את האוזן יש להבין שכיום ישנן נעליים מסוגים שונים וניתן להתאים את סוג הנעל לסוג העבודה שאתם מבצעים:

  • עבודה משרדית אמנם לא כרוכה בסיכון ממשי לכף הרגל, אך חשוב שהנעל תהיה נוחה, מרשימה ועמידה.
  • אם מדובר על עבודה במקום שבו נוסעות מלגזות, חפצים כבדים וכל דבר מסוכן אחר, יש להצטייד בנעלי בטיחות אשר מצוידות בכיפת הגנה לאצבעות כף הרגל, סוליה נגד החלקה, הגנה נגד מים ועוד.
  • במקרה שמדובר על עבודה בבוץ או שעלולה לגרום ללכלוך של המדים, ניתן להצטייד במגפיים גבוהים ואטומים מפני מים.
  • נעלי הרים מיועדות בעיקר לטיולים והליכה מרובה. מאידך ניתן להשתמש בהן גם למטרת עבודה אך רק באם מדובר על עבודה ללא סיכון של נפילות או מחיצות.
  • ניתן להזמין נעלי בטיחות בהזמנה אישית על פי דרישות הלקוח.

איך קונים נעליים?

כאשר אתם באים לרכוש נעליים לעבודה כדאי מאוד למדוד אותן לפני שאתם לוקחים אותן הביתה. מומלץ לצעוד איתן במשך כמה דקות ולהרגיש אותן. במידה ויש לכם תחושה של אי נוחות כדאי לבחור בסוג אחר של נעליים. לא כדאי ליפול במלכודת האופנה ועדיף לוותר על מראה חיצוני של נעל אשר לא מתאימה לכם.

על הנעליים יש לשמור ולא לחשוף אותן ללחות, מים וקרינה ישירה של השמש. אמנם מדובר בנעליים עמידות מאוד אך עדיף לשמור עליהן בזמן שאתם לא בעבודה. אפשר גם להשתמש בחומרים שונים אשר נועדו להגן עליהן כמו משחת נעליים ומוצרים נוספים. את השרוכים כדאי להחליף מידי כמה זמן וכך לוודא שהם לא יקרעו ברגע הכי פחות נוח.

סגור לתגובות על מה אתה נועל כשאתה קם בבוקר

מאת:

פרסם באתר כ - 8 מאמרים.

.

דילוג לתוכן