באיזה שלב כדאי לשקול את הפסקת הטיפול עם פסיכולוג?

3 באפריל 2018 | מאת: | מאמרים בקטגוריה בריאות נפשית

כשאתם מתחילים להיפגש עם פסיכולוג כדוגמת ירון זיו, אתם מודעים לכך שאתם מעוניינים להתחיל את הטיפול הפסיכולוגי, אך אינכם יודעים מתי תרצו להפסיק אותו. טיפול נפשי הינו טיפול דינאמי שיודעים מתי הוא מתחיל אך קשה מאד לחזות מתי הוא יגמר. יחד עם זאת, מתי גם אתם תדעו כי הגיע הזמן להפסיק את הטיפול?

 

ד"ר ירון זיו ומטפלים אחרים ימליצו לכם להפסיק את הטיפול ברגע בו תרגישו שעשיתם התקדמות משמעותית שבאה לידי ביטוי בהטבה במצבכם. כדאי מאד לקחת את ההחלטה לגבי הפסקת הטיפול כהחלטה משותפת – שלכם ושל המטפלים. זיכרו כי גם עם הפסקת הטיפול, הדלת של הפסיכולוג תמיד פתוחה בפניכם.

האם ניתן לדחות או לבטל פגישות עם פסיכולוג?

 

הטיפול הפסיכולוגי הינו טיפול המתבצע לרוב במחזוריות של פעם בשבוע לשעה אחת של שיחה פתוחה וכנה. רבים המטופלים המעוניינים לדעת לגבי האפשרות לדחות או לבטל את המפגשים – האם ניתן לעשות זאת? התשובה לכך הינה כמובן חיובית.

 

ירון זיו ומטפלים נוספים מאפשרים לכם לדחות או לבטל מפגשים על פי דרישה. שימו לב כי לכל מטפל, לרבות ד"ר ירון זיו, יש את מדיניות הביטולים שלו. לרוב תוכלו לבטל את הפגישה כ-24 שעות לפני המועד שלה ללא כל בעיה. כן חשוב לדעת כי ההמלצה היא לבטל את הפגישות רק במקרי חירום בלבד, זאת על מנת להבטיח שתיהנו מרצף של טיפולים איכותיים.

סגור לתגובות על באיזה שלב כדאי לשקול את הפסקת הטיפול עם פסיכולוג?

מאת:

פרסם באתר כ - 204 מאמרים.

.

דילוג לתוכן