חיבוקים ונישוקים: גם אתם חלק מקבלת הפנים בחתונה שלכם!

29 במרץ 2018 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אירועים וחתונות

ישנם הזוגות שבוחרים להמתין בחדר החתן והכלה של מתחם האירועים עד לטקס החופה, וישנם הזוגות שברור להם כשמש כי הם יהיו אלו שיקבלו את האורחים בשלב קבלת הפנים. ההמלצה של מנהלי האירועים של אולמות אירועים במרכז? לא לפספס חלק נכבד כל כך מהאירוע…

 

חדר חתן כלה ושעה וחצי שהלכו לאיבוד

אולמות אירועים במרכז מציעים לכם דרך קבע להרגע ולנוח בחדר החתן והכלה. יחד עם זאת, ההמלצה של מנהלי האירועים הינה אחרת לגמרי: חדר החתן והכלה נועד להיות חדר פרטי שבו תוכלו לנוח לפני האירוע, להתארגן דקות לפני תחילתו ולאחסן את החפצים האישיים שלכם. ישנם לא מעט זוגות הבוחרים להמתין בחדר החתן והכלה לאורך כל שלב קבלת הפנים, כך שהאורחים מגיעים אל אירוע שבו טרם נוכחים החתן והכלה. התוצאה? אתם מפסידים כשעה וחצי מהאירוע שלכם, וחבל.

 

חתן וכלה וגם מארחים למופת!

באירוע החתונה שלכם אתם לא רק זוג שמתחתן, אלא גם מארחים. נסו לדמיין את התרחיש הבא: אתם מזמינים את היקרים אליכם לארוחת ערב בבית שלכם, אך הם אלו שצריכים לפתוח את דלת הבית שלכם ולארח את עצמם למשך שעה וחצי – עד לתחילת הארוחה. חשוב מאד שאתם תהיו אלו שמארחים את האורחים שלכם באירוע החתונה, ועל מנת שאכן תעשו זאת עליכם להיות חלק משלב קלבת הפנים. חבקו את האורחים שלכם, העניקו להם תשומת לב, הצטלמו איתם והפכו את הרגעים המרגשים של חייכם לרגעים משותפים עם היקרים לכם מכל.

 

אירוע של פעם בחיים, חוויה של פעם בחיים

זיכרו כי אירוע החתונה שלכם הינו אירוע שאתם זוכים לחגוג פעם אחת בחיים שלמים. המסע הארוך שלכם שכלל חיפוש אחר אולמות אירועים במרכז, ערב טעימות, ליקוט המלצות על נותני שירות והמון לחץ, מגיע לשיאו בערב אחד של כמה שעות בודדות. בעת שאינכם חלק משלב קבלת הפנים, אתם מפספסים חלק נכבד מאירוע שלעולם לא תחגגו שוב. על כן, קחו אוויר, התמלאו באהבה גדולה ומנפו את ההתרגשות שלכם לגבהים עם נוכחות מלאה שלכם בשלב קבלת הפנים.

סגור לתגובות על חיבוקים ונישוקים: גם אתם חלק מקבלת הפנים בחתונה שלכם!

מאת:

פרסם באתר כ - 204 מאמרים.

.

דילוג לתוכן